lauantai 23. maaliskuuta 2013

Vitsat

Pitää heti kertoa että olin todella innoissani tänään kun avasin Elämän kiehtova taika-sivustoni eka kertaa aamusella, siis, voitteko kuvitella, 1500 tykkääjää mun runokuvasivustolla! Ihan mahtava fiilis tuli heti ja päivä siten alkoi erittäin hyvin.
Olin varmaan tänään ainoa Hämeenkyröläinen joka ei tiennyt keitä Sutki ja Sorjonen ovat. He olivat paikallisessa halpakaupassa vierailevina tähtinä. Väkeä oli aivan mielettömästi. Miehenikin halusi heitä katsomaan ja hän sitten valisti minua että ovat Pirunpelto sarjasta. Antoivat nimmareita ja jotkut ottivat valokuvia heidän kanssaan. Olin ihan äimänä..hupsis..anteeksi sivistymättömyyteni..en todellakaan ole katsonut kyseistä sarjaa. Entä sinä?

Ajelimme miehen kanssa vielä shoppailemaan Ylöjärven Elo-liikekeskukseen, kun kerrankin pääsimme kahdestaan matkaan. Poika jäi "lapsenvahdiksi" kun tytölle tuli kaveri meille siksi ajaksi.
Hain spekkarilta uudet silmä- ja aurinkolasini samalla. Löysin Seppälästä itelleni kivan valkoisen pikkujakun, trikoota, mutta todella kaunis malli. Sopii mun mustan pitsimekon kanssa erittäin hyvin. Laitan ne pojan ripareille. Mustia pikkujakkuja olisi ollut kaapissa vaikka kuinka monta, mut ajattelin että ei ehkä ihan kokomustassa, on kuitenkin ilon juhla. Ostin myös valkoisen farkkutakin, olen sitä monena kesänä etsinyt ja nyt kun siellä vielä mun kokoisia oli ja jossa oli hopeanväriset metallinapit, pakkohan se oli ottaa ja aivan ihanan huivinkin löysin. 
Tässä kuvat ostoistani. Sanokaapa sitten mielipitteenne! 
Mies kävi sillävälin Dressmannilla, ei meinannut ensin mennä yksin, mutta sanoin että siellä on asiantuntevat myyjät jotka neuvoo millainen paita ja solmio sopivat, erittäin tummansinisen-vaalean harmailla raidoilla-puvun kanssa. Ja niin kävikin, mutta odottivat että minä saavun ensin paikalle makutuomariksi kuitenkin, mies oli niin halunnut. Oikein hyvät valinnat myyjä oli osannut tehdä, solmiotkin oli jossain tarjouksessa joten otettiin muutama vaihtoehto.

Että nyt on vaatepuoli kunnossa juhliin meillä itsellä, pojalle haetaan puku vielä maanantaina vuokraamosta. Huh, sitten kaikki siltä osin tehty!
Tytöt tekivät meidän poissaollessa vielä lisää virpomisoksia, hienoja olikin tullut, siivoominen oli vaan jäänyt hiukan vaiheeseen. Mutta se nyt on pikkuasia, mies imuroi roskat pois ja minä keräsin isoimmat roskikseen. Ronja haluaa olla pupu, vaatteet tietty piti katsoa jo tänään valmiiksi ja kaveri on yötäkin jotta saavat sitten yhdessä pukeutua ja maalata kasvojaan aamulla. Hienoa miten innostuneita he ovat asiasta, he jos ketkä ovat kyllä ansainneet karkki-palkkansa, niin paljon ovat suunnitelleet ja tehneet sen eteen.
Laitan huomenissa blogiin kuvia tytöistä, luvattiin lämmintä ja aurinkoista säätäkin. Tämä on sitä oikeata kevään odotuksen tunnelmaa!
Vitsat odottelee kuistilla huomista :)

Upea päivä ollut tänäänkin vaikka hiukan kylmä tuuli, meidän oma "säätietäjä", mun mies, sanoi että on luvattu kevään reipasta tuloa tuossa kuunvaihteen jälkeen, joten sitä jäämme odottelemaan, pitääkö paikkansa. Toivossa on hyvä elää.. ;)

Tässä taas tämän päivän postaus. Muistathan että kommentteja voi kirjoitella tuohon alaosan kommenttiosioon.

Kiitos kun kävit lukemassa, oikein ihanaa lauantai-päivän jatkoa Sinulle ja läheisillesi.
Nauttikaa viikonlopusta ja toisistanne!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)