perjantai 26. heinäkuuta 2013

Huono päivä :(

Kirjottelen nyt vasta..ollut aikas huono päivä. Jostain tuli tänään taas mieleen se vanha mummola siellä järvenrannassa..josta mulla on parhaat lapsuusmuistot. Vuosiahan se oli ollut vanhempien kesämökkinä, sit isä teki ne kaupat mun selän takana siitä. Nuorimmalle siskolle myi/testamenttas osan. Siskolle joka ei ollut koskaan ollut siellä kun mummu asui, on mua 15 vuotta nuorempi. Tää oli sitä isän ihanaa narsistisuutta ja jotain kummallista kiusausta mua kohtaan, tiesi että kun kuulen siitä perunkirjotuksessa, pahotan mieleni perinpohjin ja niinhän siinä just kävi. Sehän oli ollut mulle tärkeä paikka ja nyt kiellettiin sinne menemästä.
Huomenna olis viiskymppis juhlat. Nyt tuntuu etten jaksais lähteä, mutta huomenna voi olla jo erilainen mieli ja kun tulin ystäville ja perheelle luvanneeksi. Pitää kerätä voimia jostain ja yrittää taas unohtaa nuo murheet, ne vaan välillä pulpahtelee pintaan ja sitten tulee taas väsymys ja masentunut olotila. Varsinkin nyt kun terapeuttini on vielä lomalla, ei ole kenelle mieltään voisi purkaa kunnolla.
En jaksa paljon kirjotella, laittelen noita mun runoja tänne. Mun omia runoja saa kopsailla, mut laitathan aina mun nimen alle. Aloin laittamaan kaikkiin runokuviin joissa oma raapusteluni, oman nimeni, aiemmin laitoin vaan Elämän kiehtova taika allekirjoituksella. Mut kaikki mis lukee vain sivuston tai mun oma nimi ovat siis kirjoittamiani. Jotkut ilmoitteli että joltain sisustustarrasivustolta löytyi mun runoja, tarroihin painettuina..ei oo kivaa,kun ilman lupaa kysymättä tehdään tollasta ..mutta ihan luvallisestikin niitä on laitettu myös sisustustarroihin toisessa yrityksessä, postailen siitä asiasta enemmän kun saan ensimmäisiä tarroja itekin nähtäväksi. Jännittävää kun oma runo on tarrassa..

Oon huomannut myös että jotkut runokuvasivuston ylläpitäjät laittavat kaikkiin runoihin allekirjoitukseksi vain oman nimensä tai sivuston nimen, vaikka runo olisi jonkun muun runoilijan tekemä. Ja ainakin yksi fb-sivusto muokkailee runot siten, että vaihtaa pari sanaa tai sanajärjestystä ja sitten oma nimi alle, ihan kuin olisi itse keksimä ajatelma. Todella törkeää toimintaa. 
Huomenna en postaile, kun mennään sinne juhliin, mut sunnuntaina sitten taas!
Kuullaan silloin..
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Voimahalit. Toivon enkeleitä suojelemaan untasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)