sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Ei oo kiire laisinkaan..

Onko joku teistä käynyt enkelihoidossa? Mä oon alkanut kiinnostumaan yhä enemmän henkisenkin puoleni asioista. Olen siis ihan noviisi näissä vielä, mutta kun olen seurannut eri ryhmiä ja mulle on nostettu kortteja tai tehty tulkintoja, moni asia on ollut juuri niin kuin suoraan mun elämästä, se ei voi olla aina pelkkää sattumaakaan, kun sellaiset ihmiset ovat niitä tehneet jotka eivät tunne minua. Mun yksi ystäväni tekee enkelihoitoja ja olen häneltä jo aiemminkin kysellyt niistä, mutta en ollut silloin vielä ihan valmis, luulisin että nyt olisin vastaanottavaisempi. Näistä asioista en täällä paljon kirjoittele, ehkä sitten kokemuksia hoidosta kun joskus sinne menen. Ei tarvitse sellaisten pelästyä, jotka eivät ole niistä kiinnostuneita, mutta jos joku haluaa kirjoitella kommentteihin omia kokemuksiaan, kaikki otan mielenkiinnolla vastaan tai voi kirjoitella sähköpostiinkin. Se on kyllä yleensä täynnä, yritän sitä käydä tyhjentelemässä usein, ostin jo lisätilaakin. 

Tämän Onnenavain kortin nostin tänään sivustolla www.rakkaudentahti.net. Ensin sain kortin UNELMIA ja sitten tämän MUSTA. Musta väri on ollut vuosikaudet mun lempiväri, se on vaatteissa, asusteissa ja sisustuksessa. 
Sunnuntai on siitä ihana päivä ettei ole kiire minnekkään. Lauantaisin yleensä käydään puoliskon kanssa yhdessä kaupoilla, mutta näin ei ole mitään ihmeellisempää menoa. Tänään iskä vei koko perheen ulos syömään. Ihanaa oli päästä valmiiseen pöytään, syötiinkiin niin että vieläkin on ähky olo. Ihan paikallisessa ruokapaikassa. On edullinen ja hyvä ruoka. Kiitos ihanalle puoliskolle, kiva lasten kanssa käydä välillä yhdessä jossain.
Antakaas hyviä niksejä miten saisin vihkisormukset pois sormesta. Kun painoa on tullu, on myös sormet pullistuneet, enkä ole sormuksia saanut enää vuosiin pois. En kyllä ole usein kokeillutkaan, mutta kesän alussa kun kävin siellä sappirakon poistossa, pyysivät ottamaan sormukset pois, no eihän se onnistunut. Hoitaja sanoi et annanko luvan sormusten pois leikkaamiseen jos leikkauksessa tulee sellainen tarve, no pakkohan se oli antaa. Eikö siis ole muuta keinoa kuin niiden leikkaaminen poikki. Olen yrittänyt jo saippuaa ja voidetta yms., eikä lähde. Auttakaas nyt naista mäessä!
Hei, apua kello on jo vaikka mitä, TTK alkaa kohta!! Siis tanssii tähtien kanssa, ainoo lemppari kotimaisista ohjelmista, mitään muita tositeevee ohjelmia en katso, ei vaan kiinnosta, mut tää on ihana. Jo osaksi niiden ihkujen pukujenkin takia. Katellaan yhdessä tytyn kanssa ja ihastellaan upeita vaatteita. Kiitos sinulle kun käväisit! Huomiseen!

1 kommentti:

  1. Kiinnostaisko tällänen?
    www.cambridgeohjelma.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)