perjantai 13. syyskuuta 2013

Perjantaikolmastoistapäivä

Lueskelin mun runokirjoja ja löytyi vielä muutamia ihania joita en ole julkaissut runokuvasivustolla. Laittelen ne tähän postaukseen. 

Kolmastoistapäivä ja perjantai..hmmm..onko sulla ollut epäonnea tänään? Minulla ei ole, ihan hyvä päivä ollut. Ehkä mulla on sitä niin usein että tällaiset päivät vaikuttaa päinvastoin, heh..heh..

Kävin iltapäivällä mun uudella terapeutilla ekaa kertaa. Ihan jees, hiukan hiljaiselta tuntui, mutta ehkäpä se siitä. Paljon ei osannut kommentoida vielä, kun kerroin mun juttuja, eikä tullut keskustelua sen paremmin, lähinnä minä olin äänessä. Vaikka se nyt ei ole tavatonta, kun en ole sieltä hiljaisimmasta päästä ihmisiä. Katotaan ensi viikolla uudestaan, nähdään taas silloin. Mä oikeesti toivon että tämä "suhde" alkaisi toimia kunnolla. Ehkä mulla on vaan liian isot odotukset.
Mä tuolla fb:n puolella kyselin päivityksessä että oiskos joku vapaaehtoinen joka tulis meille siivoomaan. No eipä sieltä ketään löytynyt, joten ite se oli tehtävä, vaikka ei olisi kyllä yhtään tänään kiinnostanut. Jaoin myös yhden hassun hauskan päivityksen joka on tällainen: "Haaste! Mainitse jokin asia josta tiedät minun pitävän. Et saa sanoa samaa mitä muut on jo sanoneet. Tykkään kommentistasi jos olet oikeassa :DD". Todella paljon kommentoitiin erilaisia juttuja, eniten oli "kengät"  muita: "suklaa, lapset, mummun mussukat, runot, valokuvaus, kirjoittaminen, hopea toffee, tanssiminen, valkkari, kauniit vaatteet, huumori, ihmissuhteet, laiskottelu, punainen, laulaminen, henkinen hyvinvointi, hiljaisuus, tunnelmaa luovat kynttilät..paljon, paljon sellaista mistä oikeesti tykkään, hyvin ne kaverit vaan tietää. Mä oon kyllä niin avoin, että ois tietty ihmekin jos eivät tietäisi suurinta osaa mun elämän asioista, jos vähänkin päivityksiäni tai blogia lukee :))
Joskus joku mua varotteli ettei kannattais ehkä ihan näin avoimesti kirjoitella, mutta en ole kokenut siitä, ainakaan vielä, olevan mitään ihmeellisempää haittaa. Ajattelin kummiskin, että jos joskus vielä pääsen töihin, kerron työnantajalle ihan reilusti mun sairaudesta jne. Jos paikka jää sen takia saamatta, niin se ei sitten ole mulle tarkoitettukaan.
Tytylle tuli kaveri yöksi, ja olivat jo aikas väsyneitä. Touhusivat niin kovasti koko illan. Ovat innostuneet nyt tekemään videokameralla jotain omia "elokuvia" ja niitä sitten esitellään meille täällä kotona. Tämän päivän tuotosta ei vielä ehditty nähdä, kun oli saunailta, mutta ehkä huomenna. Ulkona ja sisällä kovasti kuvailivat, hauskaa heillä ainakin oli. Nyt jo nukkuvat. 
Nyt puolisko huuteli että CSI alkaa, ehkäpä mä sit liukenen sinne, soffalle makoilemaan ja telkkaria kattomaan. Ihkua perjantai-illan jatkoa kaikille. Huomenna saa nukkua piiiittkäään! Upeeta! Palaillaan silloin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)