torstai 12. syyskuuta 2013

Yöaikaan

Taas oli pakko katsoa CSI ja Criminal Minds, tytölle välillä iltapala ja läksyjen tarkistus, aina tää menee tänne iltamyöhään, mutta näin on ainakin rauhallista kun puolisko ja tyttö nukkuu ja poikaakin olen hoputellut koko ajan et menis jo sänkyyn.

Nyt mä oon taas niin usein jutellut mun lapsuusasioita, et varmaan jo kohta kyllästytte siellä ruudun toisella puolella. Ne vaan on mulla koko ajan niin pinnassa ja mielessä et aina meen jutuissa jossain vaiheessa niihin. Huomenna mulla on uuden terapeutin kanssa ensimmäinen tapaaminen. Toivottavasti se sujuisi hyvin ja kemiat pelaisi, se on se tärkein asia terapiassa käynnissä, että kemiat terapeutin ja asiakkaan välillä toimii. Jos ei kumpikaan ymmärrä toistaan, ei hoidosta tule mitään. Mä saan nyt itse hänelle ehdotella asioita joita haluan käydä läpi, niin ei tarvitse ihan alusta asti kaikkia. Lapsuuden asiat on sellaisia, varmaan muistatte aiemmista postauksista millainen se mun oli, niissä nousee vielä tunteita pintaan, en pysty puhumaan tai kirjoittamaankaan ilman tunnekuohua. Siksi niistä pitää vielä puhua ja puhua.

Kirjottelin päivällä tällaisen rakkausrunon. Mitäs ootte mieltä??

                                         On ikävä kosketustasi
                                         lämpöäsi
                                         nauruasi
                                         Ikävä toista
                                         ihmistä
                                         Haluan tuntea
                                         sinut lähelläni
                                         Käpertyä 
                                         kainaloosi
                                         Nukkua sylissäsi
                                         olla omasi

                                         Kun saavut
                                         minä hehkun
                                         lämmön tunne 
                                         koko kehossa
                                         Ei tarvita sanoja
                                         vain  
                                         voimistuva tunne
                                         joka saa
                                         sydämeni
                                         liekit syttymään
                                         sieluni 
                                         satakielen laulamaan
                                         Tunteista kaunein
                                         Rakkaus
                                         - Elina -

Tänään kuvailin auringonlaskua meidän pihasta, laittelen tähän postaukseen niitä kuvia. Eivät ole kovin hyvälaatuisia, kun mulla on vaan tollanen vanha digikamera, sitten kun voitan Kenossa sen pääpotin, ostan hienon järjestelmäkameran ;)  Mä luulen että lasten kännyköissäkin on paremmat kuin toi mun. Mun kännyssäkin on, mutta mun puhelin on 7-8 vuotta vanha perus-Nokialainen joten sillä ei kuvia kannata ottaa. Tykkään sitä puhelinta käyttää, on helppo ja sillä pystyy soittamaan sekä tekstaamaan, muita toimintoja en tarvii.
Mut tässä näitä kuvia, usva nousi todella nopeasti samalla kun aurinko laski ja peitti pikkuhiljaa koko maiseman. Nämä nyt eivät ehkä anna ihan oikeutta sille upealle tapahtumalle..
Taas ei sitten muuta kuin toivottelen hyviä öitä ja nukkukaahan hyvin. Tässä vielä ihana Tommy Tabermanin enkeliruno <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)