lauantai 19. lokakuuta 2013

Leppoisa lauantai

Heippa ihanat lukijani. Käytiin tänään Ideaparkissa, jessus kun olin väsynyt vaikka vaan viitisen tuntia kului aikaa ja siinä jo syötiinkin ja matkattiin. Käytiin ruokapaikassa joka on toisessa kerroksessa, olikohan Coyote..maukasta ruokaa kuitenkin, otin kanapastaa ja voi että kun se oli hyvää, iso annos sekä todella täyttävä, hinta kuitenkin vaan 13.50. Harmitti kun unohdin kameran kotiin. Mun kännykkä on vanha nokialainen joten sen kamerasta ei oo mitään apua. Itse asiassa meillä ei ollut sinne kummallisempaa asiaa, mentiin vaan ihan "retkelle", kun tuo syyslomakin kohta loppuu, eikä missään olla käyty. Mutta löysin kahdet paksummat leggarit itselleni ja yhden neulepuseron - mustia - Gina Tricosta. Onneks sieltä käy se XL-XXL koko mulle, on niin edullisia vaatteita, ei tietty laadultaan mitään ihan extraa, mutta kestää sitten sen mitä kestää, ei sitä voi köyhä osa-aika eläkeläinen miettiä kovasti laatuja, ostaa sitä mihin on varaa ja ne on kuitenkin ihan kivoja. Ronjalle löydettiin toppaliivi, hänkin halusi mustan - mistähän johtuu - ..hmmm..

Poikettiin Clas Uhlsonillakin, jotain miesväki sieltä haki. Me kokeiltiin Ronjan kanssa shiatsu hierontatuolia. Voi että, miten ihana! Mulla on niskat niin jäykät ja jumissa että kun se kone alkoi hieroa niitä, en olisi siitä enää lähtenyt. Kun oli vielä vähän väsynyt olo, siihen olisi voinut nukahtaa. Mä jo heitin ilmaan toiveen Joulupukille sellasesta tuolista, tosin maksoi jotain 280, niin enpä usko että sitä saan, mutta toiveita voi aina heitellä!
Jouduin aamulla taas ottamaan parit Panacodit, siihen edelleen jatkuvaan päänsärkyyn, niin sekin varmaan väsytti. Tosin nukuinkin todella huonosti, hiukan mietitytti se eilinen ovikellonsoittelu draama. Kyselin aamulla naapurista oliko siellä joku käynyt. Ei kai ollut, mutta heidän teinitytär oli tullut kotiin ennen puoltayötä ja koira oli päässyt ulos, se oli juossut aidan viereen ja alkanut murista, tekee kait niin kun vaistoaa vieraan. Tyttö ei ollut nähnyt ketään, mutta kuullut joitain askelia. Lisäksi kuulin tänään kaverilta että tuossa kolmostien toisella puolella, joka on periaatteessa samaa kylää, oli käynyt viime viikonloppuna joku kolistelemassa ovia kahdessa talossa - yöllä - eikä ketään ollut näkynyt kun menivät katsomaan. No, toivotaan että jää tähän tämä soittelu. Ei ole kivaa tollanen!

Mitäs sinä olet puuhaillut tänä iltana? Mä katoin äsken DOI:n, se on jotenkin kivan leppoisa ohjelma näin lauantaille, vaikka joku aina tippuukin pois. Hienosti ovat kyllä kehittyneet luistelussa. Mä oon luistellut viimeksi koulussa, siis kansalaiskoulussa, siitä on 40 vuotta aikaa!! Kääk..tuntuu ihan kamalan pitkältä ajalta..mutta niin se vaan on, olin 14 kun lopetin koulun, silloin oli yhdeksäs luokka vapaaehtoinen ja sitähän en tietenkään käynyt, kun sain hyvän työpaikan ja sieltä omaa rahaa, tärkeämpää kuin koulunkäynti silloin.
Meidän "rento reino", Helmi-herra tulee aina mun viereen, oon sitten missä tahansa. Nyt nukkuu tämän pöydän alla, mun jalan vieressä ja ihanassa asennossa..hahhaa..
Mä taidan myös mennä sänkyyn, jotenkin niin veto pois. Kuullaan taas huomenissa! Lupailtiin hienoa aurinkoista säätäkin, heti päätin että pesenpä sitten urakalla kaikki pyykkikorit tyhjiksi. Tänään kuu taas kurkisteli pilviverhon lomasta joten pitihän se kuvata, oli niin upean mystisen näköinen. Oikein hyvää yötä ja nuku hyvin!

1 kommentti:

  1. Käytiin kans lauantaina ideaparkissa, siellä oli paljon mukuloita funparkkiin menossa..ei sitten törmäilty. Mutta ei me siellä oltukaan kuin varmaan puoltoista tuntia, ja sitten päädytiin meneen koskikeskukseen, ja sielläkin oli ihan hirveesti sakkia. sinne on avattu kiva jätskipaikka kakkoskerroksessa...vink vink.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)