maanantai 11. marraskuuta 2013

Ihanainen maanantai


Maanantai. Mä tykkään maanantaista, olen tainnut sen jo kertoakin. Mutta hehkutan vielä. Viikonlopun jälkeen ihanan rauhallinen aamupäivä, saan olla ihan yksin, tai no onhan Helmi ja marsut Sissi ja Siru, mutta ei ole ketään ihmistä hälisemässä ympärillä. Jaksan illan paljon paremmin kun saan kerätä voimia aamupäivän. Teen sitä mikä hyvältä tuntuu!
Tänään oon ulkoillut kissan kanssa, kun oli niin upea päivä ja kuvailtiin samalla ihanaista aurinkoa. Meditoin ja polttelin kynttilöitä, sekä takassa tulta ja surffailin facebookissa. Oli vain se pakollinen maanantain kauppakäynti ja ruoan laitto. Muuten saa olla kuin ellun kanat..vapaana stressistä. Siksi tykkään maanantaista :)
Eilen kun käytiin siellä metsällä, otettiin tytön kanssa muutamia kuvia. Hänelle tuli suojelusenkelikin pariin kuvaan mukaan. Alakuvassa vielä hohtavampi. Valkoinen orbi=enkelipallo. Eikö ole hieno?
Voi että mä odotan sitä enkelikanavoija kurssia, alkaa tammikuussa. Siinä on niin paljon kaikkea ihanaa ja mikä tärkeintä, suurin osa tehtävistä voidaan tehdä etänä, ei tarvitse lähteä kotoa minnekkään, sehän on mulle välillä vaikeaa. Vain muutamia läsnäolopäiviä!
Tässä muuten mun tämänpäiväinen enkeliviestini, eikös ole ihana, toivoin ennen nostamista jotain sellaista mitä olen pitkään halunnut ja unelmoinut ja tässä sain vastauksen:
Huomenna aamulla ayurveda hoitoon, nyt toista kertaa. Eka hoitokerta oli aivan mahtava (katso postaus Upea kokemus), toivottavasti saisin edes osan siitä ihanuudesta huomennakin. Oikeastaan mun piti mennä sinne jo viime viikolla, mutta olin niin flunssainen ettei se olisi ollut nautinnollista siinä kunnossa. Kerron huomenissa millaisia tuntemuksia tällä kertaa.
Tähän loppuun taas yksi Elämän kiehtova taika sivustosta tykkääjän runo. Jos sinäkin haluat että julkaisen runojasi siellä, tykkää sivusta facebookissa ja kirjoita sitten fb-viestillä runosi minulle, sekä mahdollinen nimimerkkisi, muuten julkaisen runon kirjoittajan nimellä.
Etsin runoon sopivan kuvan ja kirjoittelen sekä julkaisen. Teen tämän siksi että meitä pöytälaatikkoon kirjoittelijoita on todella paljon ja on kiva saada ihan uusia runoja ja ajatelmia sivustolle. Monet noista kuuluisimpien runoilijoiden teoksista on kierrätetty jo monella sivulla, vaikka ne ovatkin ihania ja kuolemattomia, on silti mukava saada ihan uutta ja raikasta runoutta sivulle!

2 kommenttia:

  1. Olen kuullut että "enkelipallot" johtuvat objektiivin sisäisistä heijastumista... ja digikameroilla tulee näitä pyöreitä?

    VastaaPoista
  2. Niin. Juuri siksi se on hyvä ajatus. Samalla kirjoittajat saavat hyvää mieltä :) Ja kyllä, on ihana enkelipallo ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)