keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Unien aika

Niinkuin eilen jo sanoinkin, ollaan taas keskellä viikkoa. Teinipoika odottaa joululomaa, sillä on "aamukampa" ja ilmoittaa mulle joka päivä kuinka paljon on vielä aikaa lomaan. Niillä on vielä yhdet kokeet perjantaina, sitten helpottaa niiden osalta, vaikka koulua vielä onkin sitten viikko jäljellä. Kyllä tyttökin lomaa odottaa, huomaa että ovat kumpikin jo aika väsyneitä. Pimeys vaikuttaa ja tietysti teinillä se ettei malttaisi mennä illalla nukkumaan, tyttö kyllä menee aina klo 21-21.30 viimeistään.
Näetkö sinä unia? Mä näen välillä, mutta useimmiten en, ja vaikka näkisin en muista niitä enää aamulla, vaikka kuinka ajattelisin unessa että nyt muistat tämän. Minkähän takia on niin, en ihan ymmärrä. Toiset näkee ihan kamalasti ja muistavat kaiken tarkasti. Mulla on kaksi ystävää jotka näkee koko ajan unia ja osa niistä on enneunia, eli näkee jotain sellaista mikä sitten tapahtuu oikeasti. Aika jännää ja mielenkiintoista, vaikka voi sitten olla sille enneunennäkijälle raskastakin, kun saattaa nähdä jotain ikävääkin tapahtuvaksi.
Tänään saatiin ystiksen kanssa varmistettua Kirsi Rannon enkeli-ilta päivämäärä Hämeenkyrössä, ihan mahtavaa! Laitettiin jo muutamille kavereille kutsuja, tässä ei ole ihan kamala kiire kun päivä on vasta helmikuulla, mutta sen verran kiire, että Kirsi haluaa maksun etukäteen joten pitää kerätä ne ensin ja varmistaa 15 osallistujan tulo. Ihan hyvä että maksut kerätään etukäteen, usein tulee niitä "samana päivänä peruutuksia" joten ymmärrän, että Kirsi kun tulee kaukaa, haluaa varmistaa etukäteismaksulla saavansa matkakulut ja vähän tuloakin siitä. Mutta kyllä häntä odotetaan kovasti! Minä ainakin odotan. Jotenkin kun on saanut hänestä jo upean kuvan kirjansa perusteella, odottaa illastakin yhtä ihanaa ja enkeli-rakkautta säteilevää. Jos olet ollut Kirsin illassa, kerrotko kokemuksesi kommenteissa, kiitos :)
Tein päivän aikana kolme kundaliinireikiä, katsotaan mitä palautteita saan, tai no yhdestä sain jo, oli tuntunut käsissä..mun opelta (hänen koiransa myös hoidettiin) odottelen vielä ja sitten yhden lukijan palaute, hänelle ei ole tehty tätä hoitoa aiemmin joten jännittyneenä odotan, tunsiko mitään, vaikka kyllä ne energiat silti perille menee..mutta silti olisi tietty vastaanottajalle mukavampi jos tuntee jotain, vaikka pistelyä käsissä.
Loput palautteet sitten saan luultavasti huomenissa. Mua kyllä vähän jännittää kun huomenna illalla on ryhmähoito, ihan ekaa kertaa teen sen, saas nähdä miten onnistun.

Jups, nyt alan taas lopettelemaan ja kohti omaa sänkyä sen jälkeen. Pikku rauhoittavat musat ja simmut kiinni. Oon kyllä niin tyytyväinen kun pääsin niistä nukahtamislääkkeistä eroon, ihan vaan lisäämällä rentoutusta illalla. Ja tietysti yksi syy se, että mieli on enemmän tasapainossa tällä hetkellä, kaikkea kaunista uutta tullut elämään. 

Ei muuta kuin oikein hyvää yötä ja kauniita unia :)


1 kommentti:

  1. Moikka, aamukampa jouluun :) Katsos, ostettiin sellainen todella kaunis meille kahdelle aikuiselle sopiva "kuva-Joulukalenteri". Mietittiin kumpi avaa ensin, no se unohtui ja hups sitten olikin jo yhtäkkiä 8.12. Vaikka kalenteri on esillä, se on koskematon. Tuumattiin, että on kauniimpi noin.

    Unet, näen kyllä. En enneunia, mutta aika vauhdikkaita ja "pomppivaisia" sellaisia. Kyllä niillä jokin merkitys on, olen joskus raapustanut silmät sirrillään muutaman avainsanan yöpöydällä olevalle paperille. Tässä esimerkki "muistiinpanosta" ...rauhan mieti sen- ymmärrdykseen se tie vie... Kirjoitusvirheitä tulee aika paljon ja vaikka kuinka mietin, en ymmärrä mitähän unta näin. Toisinaan pyydän apurinkin "tulkkaamaan, en saa langanpäästä" kiinni. Sinne vei yö ja uni ajatukseni. Kuulemma minä sitäkin enemmän puhua lurittelen unissani, ja se on puolisoni mielestä hauskaa kuunnelttavaa. Ihan todella harvoin muistan unia. Ehkä se on niin minun kohdallani, kun aivoni "ajattelevat " hereillä jatkuvasti montaa asiaa ja koen tunnetiloja päällekkäin, lomittain ja yhtäaikaa (varmasti moni muukin). Unet heijastelevat ajatuksiani, mitkä eivät ole päässeet pintaan hereillä. Sitäkin enemmän minulla on lapsuusmuistoja, joita sisarukseni eivät ymmärrä. Olen 5:stä lapsesta keskimmäinen. Ehkä minä olen poikkeuksellisen herkkä...
    Minäkin haen sitä tasapainoa ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)