sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Upea päivä

Mä leijuuun..ihana päivä..sain viimeisen virityksen kundaliinireikiin, nyt olisi sitten master paperit taskussa ja valmis reikihoitaja. Olin Tampereella Maaritin opetuksessa kolme tuntia, siellä oli ryhmästä kaksi muutakin, muut ottivat virityksen etänä, minä olen halunnut kaikki viritykset 1-3 ihan kosketuksella, jotenkin on voimallisempi niin, tai ainakin mä olen niin kokenut. Tästä on varmasti monta muutakin mielipidettä, tämä siis vain mun kohdalla. Näin ihanassa enkeli huoneessa olimme..Maarit kuvassa mukana..hänen yrityksensä on ParantavaKi
Tässä viimeisessä kerrassa saimme käyttöön myös kuusi muuta reikihoitoa, eri asioihin, mutta ne virittyy vasta kun hoidan niillä ensin itseäni, joten kerron niistä myöhemmin, nyt käytän reikissä vain Kundaliinireikiä sekä kahta muuta joihin olen saanut vihkimyksen, eli Enkeleiden ja Yksisarvisten reiki ja Violet Flame reiki, näitä kaikkia käytän yhdessä, ne vahvistavat toisiaan ja nyt kun mulla on toi masteri käytynä niin energiat vahvistui lisää. Lisäksi tietenkin rakastavaa, parantavaa enkelienergiaa jota välitän teille suoraan enkeleiltäni.
Aamulla heräsin aikaisin, koska olin päättänyt mennä Tampereelle bussilla. Sovittiin että mies tulee sitten iltapäivällä hakemaan ja mennään ehkä perheen kanssa syömään. Tosin kyllä pieni vara, että jos lapsille tulee nälkä ennen kuin mun koulutus päättyy, klo 15, niin käyvät sitten kolmistaan syömässä ja minä syön sitten kotona, aina jotain sen verran löytyy. No, niinhän siinä kävi, että olivat jo käyneet, mutta olin siitä toisaalta iloinen. Mulla oli vielä niin kovat virtaukset ja leijut päällä, ettei ruoka maistunut pitkään aikaan, oikeastaan tuli vähän huono olo kun ajattelikin ruokaa. Vasta äsken sain syötyä jotain voileipää. On vaan niin hyvä olotila.
Bussilla oli vaihteeksi mukava matkustaa. Se jolla menin, oli ihan tavallinen vuoro, ei siis pika, ja kierteli kaikki pikkupaikatkin matkan varrella. Matkustajia ei ollut paljon. Ihmisiä meni ja tuli, heitäkin hauska seurata. Muutamia nuoria joilla rinkka tai reppu selässä, varmaan menossa kotiseudulta takaisin opiskelupaikkakunnalle, tällainen tunne minulle heistä tuli. Sitten oli vanhempia ihmisiä, niinkuin minäkin! Jokainen joka matkusti yksin, istui yksinään kahdella penkillä, toiselle usein laitettu laukut. No niinhän minäkin tein kyllä. Oli sen verran tilaa, ettei kukaan istunut oudon ihmisen viereen. Tunnin verran se meni meiltä Tampereelle, maksoi reilu 9 euroa. Sillä rahalla ei vielä olisi ostanut dieseliä ja maksanut pysäköintimaksuja, koulutuspaikka oli ihan ydinkeskustassa joten siellä kaikki paikat maksavat. Jäin pois Keskustorilla jotta sain hetken kävellä pitkin katuja, bussi oli sen verran ajoissa. Enpä muista koska viimeksi olen niitä katuja tallannut, on pitkä aika, ihan sekin välillä mukavaa, syntynyt siellä kumminkin ja aikuisiälle asti kuitenkin asunutkin. Muuttaisi en enää sinne takaisin, kyllä maalla on mukavaa!
 Nyt on kyllä aikas väsynyt, yksi ystävänikin sanoi että varmasti ensi yönä uni maittaa. Hän on itse käynyt saman kurssin, vain hiukan aiemmin ja tietää millaiset tunteet virityksestä tulee. Tai ainakin meille kummallekkin tuli voimalliset. Hei, muistathan, että nyt voit varata hoitoaikoja!

Eiköhän tässä nyt mennä kissin kanssa kohta nukkumaan. Oli täällä kotona hetken aikaa yksin ja kun tultiin kotiin, ei ole päästänyt mua silmistään. Oltiin yhtenä iltana kuvailemassa meidän pihassa, hän tykkää siitäkin, kulkee mun perässä yksinaskelin ja kun menen sisälle, Helmi tulee myös. Kauniita unia kun niiden aika on. Huomiseen :)

1 kommentti:

  1. Hei, leiju vaan ♥ Nyt olet sitten maisteri. Onnea vielä ! Päiväsi kuulosti olleen oikein ihana kaikinpuolin.
    Tuo runonen: -Joskus asioista irtipäästäminen on suuremman voiman teko kuin puolustautuminen tai kiinnipitäminen- Se sopii tähän oikein hienosti ♥

    Hieman ihmettelen, kun täällä lähes aina yksin kirjoittelen. Eikö kenelläkään muulla ole mitään sanottavaa tai halua ?
    Nyt on Maanantai aamupäivä. Ihanaa päivää kaikille !

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)