maanantai 13. tammikuuta 2014

Keittiöihme

Ohhoi..perustin hoitoryhmän faceen, Elinan Energiahoidot, ja siellähän mun päivä nyt kuluu hienosti. No ei vaan, näin alussa, kun en oikein tiennyt miten kaikki siellä edes toimii, menee aikaa, mutta pian ne opin. Mä kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi. Jos olet facebookissa, niin liity ihmeessä. Lauantaina teen ryhmähoidon, vain ryhmäläisille! Miettikääs, se on ollut nyt yhden vuorokauden voimassa ja on 130 jäsentä..jihuu..kyllä on niin hieno juttu, tuntuu että nyt on kysyntää hoidoille.
                               Nyt kaikki liittymään ryhmään: Elinan Energiahoidot 
 Mä ja mun maitokastikkeeni. Tein eilen ruoaksi kanaa ja ajattelin tehdä sen kanssa riisiä ja valkoista kastiketta jonka maustan curryllä jne. Tässä kattilassa näette lopputuloksen, no kyllä testi numero kaksi sitten vihdoin onnistui. En siis Kokki Kolmonen! Pata-Pata on meidän keittiön käytetyin pesuväline.
Uuden paistinpannun kyllä ostin. En olis muuten ehkä ostanut, mutta Ronja sanoi, että keraaminen pannu on todella hyvä, on katsonut ostostelkkaria ja siellä kuulemma myydään niitä, lähtee vaan puhaltamalla kaikki irti. Kertoi että olivat siinä mainoksessa polttaneet muoviakin pannuun ja lähti kaatamalla irti. No, olihan siinä saman pannuhyllyn vieressä joku toinenkin nainen katselemassa samaa pannua ja kehui sen maasta taivaaseen. Oli kuulemma ostanut pienemmän version kananmunapannuksi ja sanoi että ei enää muuta ole käyttänytkään ja nyt tuli ostamaan isomman. No, pakkohan mun se oli ottaa, eikä ollut edes kallis, pikkasen vajaa 19 euroa. En ole vielä kokeillut, mutta kerron kun kokeilen, miten toimii. Mulla nimittäin pitää olla sellanen johon EI pala kiinni, ihan muutaman paistinpannun oon polttanut piloille, unohtanut vaan autuaasti paistoksen ja hellan täysille, ei se muuta tarvitse, varmaan ollut aina jotain muuta tärkeempää tekemistä, joka pitää just eikä huomenna, niin mahtava keittiöihme, voi että. Mä kyllä luovuttaisin tuon ruoanlaiton kenelle vaan, joka tulis joka päivä meille kokkaileen, en sanoisi vastaan yhtään!
Tänään oli mukava päivä, istuin kampaajalla 2½ tuntia, luin kaikki uudet naistenlehdet, se on aina ihanaa, voi lukea juoruja julkkiksista. Itse ei tule noita lehtiä ostettua juurikaan, enkä ole tilannutkaan mitään. Meille tulee Aku Ankka ja silloin tällöin puolisko tilaa Aamulehden jos siinä on joku tarjous, sekin ihan sairaan kallis lehti. Mun mielestä sitä ei tarvittais, kun samat uutiset voi lukea netistä, tai jos haluaa, ostaa lukuaikaa lehdelle, mutta hän haluaa paperiversion, netistä kuulemma niin hankala lukea. Vaikka nyt kun hän hommas itelleen älypuhelimen, niin on alkanut enemmän käydä netissä, puhelimella. Se mun mielestä nyt vasta onkin vaikeaa ja pientä tekstiä, no makunsa kullakin. Mulla on vaan se uskollinen vanha Nokia E90, enkä sitä vaihda jos ei mene rikki. Tykkään kun se aukeaa ja siinä on kunnon läppärinäppäimistö, helppo kirjoitella viestejä. Huomasi että puoliskonkin viestien pituus lyheni, isommilla sormilla on niitä pieniä kirjainnäppäimiä hankala painella. Muuten on oppinut kyllä sitä käyttämään, mun mielestä se on todella vaikea. Jos tytönkin puhelin on alakerrassa ja se soi, niin en koskaan vasta siihen, kun en osaa. Muut huutaa että "Pyyhkäise vaan", mitä helkkaria mun pitää pyyhkäistä, painan koko puhelimen kiinni, enkä enää koske siihen. Kyllä on helppo, kun voi vaan painaa napista ja vastata kun joku soittaa tai itse soittaa jollekkin, en vaihtais.
Tuli sitten luntakin, meillä ihan sellanen mukava kerros, enempää ei tarvitse tullakkaan. Pakkasta nyt just tässä puolenyön aikaan on -19, eli ihan kivan rapsakka keli. Aamulla kyllä vähän pelästyin, kun taivaalle nousi joku kummallinen valoilmiö, piti oikein hieraista silmiä, voiko se olla todellista, mutta olihan se ja paisteli ihan hienosti koko päivän.

Hohhoijaa..kello on taas vaikka mitä, kaikki muut nukkuu jo. Kaippa minäkin tästä sitten pikkuhiljaa hiiviskelen yläkertaan. 

Hyvää Yötä ja kauniita unosia <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)