keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Auttajat

Varmaan kohta kyllästytte, mutta pakko mun on tästä puhua, kun olen niin innoissani näistä, tänäänkin hoitoja, hoitoja 5 kpl ja kaikilta niin kiitollinen palaute. Iloinen!! Huomaa kun hoitoja tekee jatkuvasti, kuinka energia itsellä voimistuu koko ajan ja sen saa aina vaan nopeammin esiin, kun hoidon aloittaa. Vaatii siis keskittymistä ja muiden ajatusten tyhjentämistä. Onneksi harjoittelin sitä jo paljon aiemmin, meditoidessa, on nyt helpompi keskittyä hoidon lähetykseen. On tää elämä nykyään niin mukavaa, en ois uskonut pari vuotta sitten, että vielä tulen näin joskus sanomaan! Vaikeasta masennuksestakin voi selvitä, minä hyvä esimerkki, vaikkakin olen vielä toipilas.
Aamulla etsin joka paikasta mun puhelinta, tai itseasiassa etsin sitä jo eilen illalla. Puolisko soitti siihen, mutta yllätys-yllätys, siitä oli akku loppu, vanha puhelin niin akku loppuu helposti. En siis löytänyt sitä mistään, käänsin joka paikan nurin, mutta ei löytynyt. Sitten tuli paniikki että olenko jättänyt sen jonnekkin kauppaan tms, mietin kuumeisesti että missä olen käynyt ja koska, mutta kun tällainen harvapää, en muistanut yhtään missä se oli mulla viimeksi mukana. Tuli jo mieleen, että jos lapset on yrittäneet soittaa tai laittaneet viestiä, enkä vastaa, tai että onko joku mahdollisesti napannut sen itselleen, vaikka siitä ei nyt paljon iloa ole, kun mulla on prepaid liittymäkin..dääm..tuli vähän outo olo kieltämättä. Sitten kääntyi huoli stressin puolelle..ei muuta kuin sytytin kynttilän, hiljennyin, meditoin ja esitin enkeleille kysymyksen "missä mun puhelin mahtaa olla" . Sen jälkeen hoidin itseäni rauhoittavalla reikillä, jotta pystyisin ajattelemaan rauhassa. Sitten yhtäkkiä tuli mieleen ajatus, siis enkelit taas auttoivat, mene katsomaan autosta. Olin siis eilen sieltä jo katsonut, mutta en löytänyt, mutta menin nyt uudestaan kun sen kehotuksen sain enkeleiltä ja kun etsin oikein tarkasti, tarkemmin kuin eilen, sieltähän se löytyi, etupenkkien välistä. Oli pudonnut multa niin, etten ollut huomannut. Oli hiukan juuttunutkin, joten tein vähän töitä, että sain sen irti. Olinpa kiitollinen enkeleille, Kiitos <3 Kiitos <3 Kiitos.
Hohhoijaa..nyt kyllä väsyttää, ehkä mä lähden nukkumaan. Huomenna uusi ihana päivä. Olisipa vielä pakkasta ja aurinkoa. Tänään oli aamusella -19, laitoin taas takkaan tulen ja siinä läheisyydessä sitten meditoin, takkatulen lämmössä, nautiskelin elostani ja olostani. 
Kun oli niin hyvä ja lämmin olla, huomen aamulla uusiksi, ilman puhelin stressiä.

2 kommenttia:

  1. Hei, hyvä juttu ♥ Apua saa, kun huomaa pyytää. Tulin lukemaan päivän puuhistasi. Ei kyllästytä. Mikäli joku kyllästyy, hän jättää sitten lukematta.

    Se on muiden asia, blogisihan on Sinun ♥ Mukavaa päivää, tätä Torstaita, jolloin luen tämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Kaisa <3 On mukavaa kun jaksat aina kommentoida näitä, kommentteja tulee siis todella vähän, vaikka on ihan mukavia lukea. Nyt en enää toivottele hyvää torstaita kun kohta käännytään perjantain puolelle. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)