sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Oman polun kulkija

Tänään perustin uuden ryhmän faceen, Enkelipallo kuvat, ystävä siitä puhui että pitäisi varmaan perustaa ihan oma ja kun tuntui että sille oli oikeasti tarvetta, niin eihän tällainen yllytyshullu paljoa tarvitse, kohta oli ryhmä laitettu pystyyn. Paranormaalien kuvien harrastajia on jo niin paljon ja nopsastihan se ryhmä alkoi kasaantua. Ihana ryhmä, kaikki samanhenkisiä, eikä kukaan sano että kamerastahan nuo pallukat tulee tms., vaan kaikki tietävät että jotain muutakin on olemassa kuin tämä maapallo missä me asustellaan. Nyt on niin monta sivustoa avattuna, että tänne kuvasivustolle pyysin ylläpitäjiksi myös kaksi ystävääni, yhdessä mukavampaa. 
                                                  Täyden kuun aikaan..
Eilen tein ryhmähoidon oman Elinan Energiahoidot ryhmäläisille ja voih mitä palautetta olen hoidosta saanut. Ihan itkettää, niin kauniita tuntemuksia on ollut ihmisillä siitä. Itselläkin oli upeita fiiliksiä ja kaikenlaista tuntemusta ja värien näkemistä. Näin hoitaessani myös enkelin vilaukselta. Kun hoidan olen meditatiivisessa tilassa, eilen olin melkein hypnoottisessa, niin hyvin valmistauduin siihen, koska osallistujia oli paljon. On tää vaan kuulkaa kaikki niin upeeta, ettei voi kuin huokaista onnesta :) Kannattaa ehdottomasti kokeilla energiahoitoa, se ei vahingoita ketään, päinvastoin :) Ennakkoluulot roskikseen ja kokeilemaan !!
Pikku pakkasta ollut muutaman päivän, ei paljon huvita nenäänsä ulos laittaa. Tänäänkin -22! Mutta kaunista, voi miten kaunista sitä onkaan. Helmi- herrakaan ei yhtään pyydä ulos, katseli tänäänkin vaan ikkunasta oravien ja lintujen puuhia. Mutta kyllä hän on sitten levotonkin, juoksee välillä ylös-alas portaita ja sukeltaa mattojen alle jne. Syökin nyt huonommin kuin silloin kun käy ulkona. 
                                       Tämä orava päivysti lintulautaa..
Hain untuvatakkinikin säilöstä. Yleensä se on liian kuuma käyttää, kun käy kaupassa, mutta nyt ei yhtään. Mä olen sellanen kuumakaisa että on aina hiki..mitähäh ajattelit..että vaihdevuodet..ei kait, mähän olen tällainen ikuinen teini. 

Tytylläkin on untuvatakki, mutta kun ei millään sitä laittaisi päälleen, näyttää kuulemma lihavalta. Voi vietävä, lihavalta, kun toinen on niinkuin oljen korsi kapea. Mutta nääkin yhdeksän vanhat kuulemma juttelevat painostaan koulussa, tietävät mitä kukakin painaa, ihan älytöntä. Mullekkin on välillä valistanut millaista leipää mun pitäisi ostaa, hiilihydraatitonta, että laihtuisin, kun yksi kaverin äitikin ostaa sitä..dääm..mä tunnen olevani elämäni kunnossa, vaikka vähän ylimäärästä painoa onkin. 
Silloin kun olin huonossa kunnossa, siis masennuksen takia, olin sitä mieltä että olen maailman rumin ja läskein nainen, eikä kukaan enää välitä musta. Mutta vaikka olen edelleen samannäköinen ja samankokoinen, jos ei nyt vähän isompikin, kun lääkkeet turvottaa, niin olen silti nyt aika hyvin oppinut olemaan sinut itseni kanssa. Mutta en tiedä sitten jos olisi pakko mennä jonnekkin naisporukalla, jossa riisutaan vaatteet, esim. saunaan, ehkä siinä vielä tulee se vanha fobia mieleen. Kun oikein sitä nyt mietin, niin en usko sittenkään, että siihen musta vielä olisi. Mutta tässä "vaatteet päällä" elämässä mä en enää niin häpeile itseäni. Enkä koskaan siitä häpeämisestä ainakaan ole Ronjalle sanonut, en edes kun olin masennuksen syövereissä, enkä juuri muillekkaan, paitsi terapeutille ja teille.
Suklaa vaan on niin hyvää ja rakastan ruokaa, vaikka en sitä itse osaakaan kunnolla tehdä. Siitä tulikin mieleeni että tänään tein ruoaksi hirvikäristystä, perunamuussia, puolukkahilloa ja porkkanaraastetta. Voi veljet, kyllä oli hyvää. Ostin Lidlistä saksanhirven lihaa, raakana pakastettua ja siinä oli pussin kyljessä ohje miten se valmistetaan, ostan kyllä toisenkin kerran. Siinä oli 600g ja maksoi 4.90! Eli todella edullinen ateria neljälle. Sitäkin pitää aina miettiä, kun nämä tulot eivät ole päätä huimaavat.

Jahas, Helmi tuli takaisin alakertaan. Meni jo kerran ylös puoliskon perässä, mutta tuli nyt mua hakemaan sinne. Maukuu vieressäni, hyppäsi tuolille odottamaan. Marsutkin kolistelee yläkerrassa, pitää niillekkin viedä vielä salaattia. Eli ehkäpä mä lopettelen ja kirjottelen huomenna lisää. Tiedossa hoitojen täyteinen päivä! 
                                   <3 Hyvää yötä ja siipien sipaisuja uniisi <3

1 kommentti:

  1. Heisulivei, kyllä sen jokainen itsessään tuntee mitä tahtoo. Ainakin luulen, koska mua ei saa mukaan mihinkään painostuksella. Edes sinne saunaan. Mutta onkin ihan toinen juttu, jos on jokin pelko. Kun puhuit tuosta "vaatteet päällä hyvä olo".
    Minä pelkään hiiriä ja rottia ! Ihan fobiaan asti. Vaikka kanit ja puput on söpöjä, alkaakin muidenkin jyrsijöiden kohdalla tulla oireita. En mene mielelläni huoneeseen, jossa on mitään jyrsijöitä, vaikkapa lempeitä marsuja tai hamstereita :( Murhetus, olen kyllä jo tottunu siihen, koska se on olut mulla ihan pienestä asti, se pelko. Mutta, jos rapsahtaakin jossain, hakeudun lähemmäksi puolisoa. Ymmärrän, ettei ne mua syö. Siinä se juttu onkin, toinen pelkää hämähäkkejä, minä taas kiikutan sellaisen nähdessäni vain ulos... Juu, olen huomannut saman, Lidl on todella edullinen, kun vähän hoksaa katsoa mitä ostaa.

    hienoa, että saat palautteita ja teet monia ihmisiä onnellisiksi... ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)