torstai 30. tammikuuta 2014

Hoitoja

Latasihan bloggeri tämän sivun viimein, kauan se kesti ja ajattelin jo että lähden sänkyyn, jos ei kohta aukea. Välillä kyllä tökkii aika pahasti. Mutta on kuulemma kuitenkin parhaimpia ilmaisia blogi sivustoja, sanoivat sellaiset henkilöt jotka kirjoitelleet jo pidempään, eri vaihtoehdoilla. Minulla on kokemuksia vain tästä yhdestä.

Ei vielä kovin montaa kommenttia ollut tullut eiliseen postaukseen, unelmista, mutta Kaisa pelasti tilanteen, kiitos ! Sinne voit vieläkin mennä kertomaan omasta unelmastasi :) 
Huomenna aamupäivällä mulla on taas Skype opetus enkelihoito kurssilla. Nyt se on ihan yksilö ohjausta, saan itse enkelihoidonkin! Ihan mahtavaa, sen jälkeen päivä meneekin kuin pumpulissa. Harvoin itse ottanut toiselta hoitoa, sen jälkeen kun olen itse itseäni hoidellut. Joten odotan sitä ihan malttamattomana. Ja sitten viikonloppuna saan itselleni kuumakivihoidon, siellä kurssilla hoidellaan pareittain. Voi että, kaikkee ihanaa odotettavissa.

On pitkä aika kun olen ollut pois kotoa melkein koko päivän, mutta nyt siis olen viikonloppuna, jopa kaksi päivää. Kun lapset ovat nyt isompia, en aio tehdä ruokia valmiiksi, saa mies nyt ottaa ohjat siinä hommassa, hän osaa kyllä kun vaan viitsii. Sanoi kyllä jo että ehkä he lähtevät ajelemaan American dinerissä. Minä saankin kasvisruokaa Frantsilassa. Olen ollut Hyvän Olon Keskuksessa joskus vetämässä koulutusta myyjille, kun olin aluepäällikkö/kouluttaja Green Housella, olin varannut meille sinne sellaisen rentoutumispäivän. Aamupäivällä oli koulutus ja iltapäivällä päästiin turvesaunaan ja syötiin ihanaa kasvisruokaa sekä juotiin yrttiteetä ja sen kanssa kasvispiirakkaa. Ihan mahtava paikka! Aija Lento joka siellä on yrittäjänä on ystäväni, asuu ihan tässä meidän lähellä. Olimme parikymmentä vuotta sitten yhdessä Tiimarilla töissä ja siinä tutustuttiin. 
Hoitoja, hoitoja ollut tänäänkin, kuusi erilaista. Huomiselle on varattu kolme, tai itseasiassa en ottanut sinne enempää, mulla on terapia päivällä ja että ehdin siivoamaankin hiukan. Kissankarvoja on taas joka paikassa, varsinkin nyt kun Helmi ei ole päässyt ulos. Onneksi ensi viikolle oli ennustettu lämpöisempää, jospa sitten hän menisi ulos ja sinne jäisi edes muutama karva lumeen:) Itse käytän paljon mustia trikoovaatteita, ne ja kissankarvat ovat rakastuneet toisiinsa, samaten lasten mustat collegevaatteet sekä mustat sukat, eivät lähde pyykissäkään, teippiharja on kova sana meidän taloudessa. Onneksi meillä on laminaatti lattiat, helpot pitää puhtaana, imurointi ja kostealla lattiapyyhkimellä perään. Onhan siinäkin silti oma vaivansa, mutta mies onneksi tykkää imuroida, annan hänen tehdä sen, ihan yhtään vastaan sanomatta :)

Hei, kello on VASTA 23.00 ! Yleensä oon täällä tuntia myöhemmin, upeeta, nyt ehdin ottaa pidemmän hiljentymisen ennen nukkumaan menoa. Hyvää Yötä ihanaiset lukijat :)

2 kommenttia:

  1. Hei, Eina mulla tökkii kiireessä itselläni. Ensin hosun, sitten istun ja rentoudun. Sen jälkeen ei töki ja näen kaiken oikeassa mittasuhteessa ♥ Aivan tosi kauniita nuo sun runot tuossa. Sanoit Kaisa "Runotytö", niinhän vaan on ja sanomasi tuntui hyvältä ♥

    En vielä ole huomannut täällä muiden kommentteja. Eiväthän ne itseisarvo ole, silti olisi mukavaa sinulle, minullekin.
    Mietin, ettet ehkä tänä iltana laita kuin pienen postauksen, lähdet sinne kurssille. Tiedän, miten hyvää se sulle tekee. Muistathan, sulle sykkii täällä voimasydän koko viikonvaihteen ajan ja Maanantaina, kun olet vapaalla.

    Meillä onkin vielä tänään avustavaa muuttopuuhaa. Piti olla huomenna, mutta siirtyikin tälle illalle. Siksi meinasi hieman "tökkiä", noh kyllä se tästä. Puolison vahvat kädet ja paku ovat vielä jossain ...minä "rämmin" sitten sängyn perässä ilmaliidossa. Ikäänkuin kantaisin ♥ En nyt tällä tietoa ole kommentoimassa sivustolla, mua tarvitaan muualla tänään. Siis, emme itse muuta...

    Ihanaa rentoa meininkiä sulle tuleville päiville. Hmm, taidat lukea tänään aiemmin. Kivaa päivää ja hyvää yötä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, no enpä paljon aiemmin ehtinyt..Hyvää Yötä sullekkin <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)