keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Unelmasi

Ihan pitää heti alkuun laittaa muistutus: Kommentteja saa kirjoitella. Vaikka vaan omasta päivästäsi tai jostain mistä haluat kirjoittaa, niitä on niin huisin mukava lukea.

Laitankin tähän kysymyksen, johon toivoisin monen vastaavan. Tämä sama oli yhdellä ryhmäsivustolla ja mun mielestä niin hieno, monet vastasivat. Siis: "Kerro mikä on sinun tärkein unelmasi ja mitä olet tehnyt sen eteen että sen saavuttaisit, vai oletko jo saavuttanut!" Ihan vapaasti saa kirjoitella, oli se sitten pieni tai isompi unelma. Jos haaveilet lottovoittoa, kerro mitä sillä sitten tekisit. Tai jos parempaa elämää, niin millaista tms.

Ohjeet vielä kommentin kirjoittamiseen: Klikkaa tämän postauksen alaosasta kohtaa  "ei kommentteja" tai jos sinne on jo joku ehtinyt kirjoitella, siinä lukee esim. "1 kommentti". Kirjoittele asiasi aukeavaan ikkunaan, kun olet kirjoittanut, valitse valikosta minkä nimen haluat laittaa julkaisijaksi. Jos sulla ei ole google profiilia, valitse anonyymi/nimetön. Jos sen valitset, olisi mukava tietää ainakin etunimesi, joten laitatko viestin loppuun sen, kiitos. Sitten vaan "julkaise viesti", tulee mulle hyväksyttäväksi, joten ei näy heti. Olen tehnyt niin, ihan roskapostin takia.

Mun haaveet jo tiedätkin, niin monesti olen niistä kirjoitellut. Nyt mä meen nukkumaan ja odottelen unelma kommentteja. Hyvää Yötä, nukkukaahan hyvin <3

7 kommenttia:

  1. Moikka, hehhe mua. Luin blogisi linkin ensin jotenkin väärin. "Heti, kun lopetat lukemisen jne... Noh, onneksi saan lukea ja kirjoittaa. Siitäpä ilman aasin-siltaa pääsenkin kysymykseesi. Mun unelma ! Tietenkin nämä koti, ihmiseni, terveys ♥ Ikioma unelma, että saisin jatkaa kirjoittamistani, kehittyä siinä. Se ois POP !

    Jotenkin ajaudun tai huomaan ihmisiä, jotka "pyytävät apua" ilman sanoja tai ne ovat rivien välissä. Ammattiauttajaksi en enää lähde kouluttautumaan, muutoin autan kyllä. On mukava kuulla saaneensa apua sanoistani. Joku on sanonut lähelläni, että jotenkin säteilen, mutta itse ajattelen sitä juuri energiaksi. Iso unelmani on myös, että voisin lukea, lukea, lukea yhä vaan uusia kirjoja.
    Tuo sinun runosi on varsin tuttu mulle, sillä hengailen Runotalon voimapuutarhassa päivittäin. Juttelen siellä kasveille...juu pyysit puhumaan itsestä. Tässähän tätä tulikin. Vielä, useat ihmiset ovat ehdottaneet bloggaamista, sitäkin mietin. Minun sydämeni liekki hehkuu ympyrässä, siellä on sanoja eri muodoissa ♥ Kirjoitan, luen, puhun, kuuntelen ♥ Hyvää yötä sulle, arvaa vaan nukuttaako mua aamulla, huii !

    VastaaPoista
  2. Vielä pikku vinkki, avaa sähköpostisi, ennen kun alat kirjoittaa. Jos käytät sitä. Samoin kannattaa maalata ja kopioida teksti vaan "hiireen varalta". Mulla käy joskus "kommenttikentässä ei ole näytettävää"...arvatkaa ärsyttikö ?

    Nykyään kopion tekstini aina, eipä oo tarvinnu kirjoittaa kahta kertaa samaa asiaa. Heisulivei ♥

    VastaaPoista
  3. Minä haaveilen häistä. Kosinut olen jo pari vuotta sitten kun oli karkauspäivä. Kihloihin menimme silloin. Sanoinkin miehelle, että voidaan mennä vähän niin kuin autokoulu; ensin ykkösvaihe ja sitten kakkosvaihe. Nyt kyllä olen miettinyt, että täytyykö mun odottaa seuraava karkausvuosi, ja uusia kosinta? Olisko se sitten se kakkosvaihe? <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Päivi...kosi vaan, saattaa jo myöntyä. Katsos niitä hamekankaita on joutunut ostamaan jo ♥

      Poista
    2. Kiitos hauskasta kommentistasi Päivi <3 Toivottavasti kosit ja hän suostuikin :)

      Poista
  4. Unelmia on ollut monia mutta iän myötä suuri unelmani on tasapainon ja ilon löytäminen elämääni uudelleen vuosien jälkeen. Nyt tuntuu että alan sen löytää, iloa on enemmän kuin aikoihin ja löydettyäni Enkelit ja Elinan sivustot elämääni tuntuu moni asia loksahtavan paikoilleen! Enkelit ovat aina kuuluneet elämääni jossain muodossa, mutta nyt olen ymmärtänyt miten paljon he ovat elämässäni mukana kun vain pyydän �� Olen siis tällä hetkellä onnellisempi kuin moneen vuoteen vaikka esim. raha-asiani eivät ole lainkaan kunnossa. Teen kuitenkin kaikkeni asioiden eteen ja pyydän Enkeleiltä voimaa jaksamiseen. Raha ei kuitenkaan tuo sitä onnea ja nykyään lapsetkin jo pärjää omillaan kun ovat aikuisia ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana :) Sama minulla, raha-asiat on pyllyllään, mutta kun sille asialle ei voi mitään, niin miksipä sitä murehtia. Eletään siten että jätetään ne turhat krääsät ostamatta, eli menot tulojen mukaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)