tiistai 28. tammikuuta 2014

Iltaisin

Niinkuin Kaisa tuolla eilisen postauksen kommentissaan arvasikin, illallahan minä täällä taas olen. Hoitoja oli tiheään tahtiin, parin tunnin välein välitin niitä, klo 10 alkaen ja välillä aina rentoudun joko meditaation, ulkoilun ja nyt illemmalla telkkarin ääressä, siis jotain jenkki-rikos-poliisi-sarjaa katon, jota voi vaan katsoa, ei tarvitse miettiä.
Muistathan että voit varata itsellesikin energiahoidon joko sähköpostilla elina.vaina@luukku.com tai facessa liittymällä Elinan Energiahoidot ryhmään.

Tämä on reilun vuoden vanha kuva, mutta laitoin nyt kumminkin tänne, kun on niin hyväntuulinen. Huomatkaa kirkas enkelipallo eka kuvassa. Suojelusenkeli :) 
Äsken olin yläkerrassa sen verran tytön kanssa että nukahti, halusi tulla meidän sänkyyn nukahtamaan. Luettiin kirjoja, hän omaansa ja minä omaani ja sitten yhtäkkiä hän oli siihen vierelle nukkunut. Nostin omaan sänkyynsä ja hipsin vielä alakertaan, Helmi-herra perässä, mutta nyt meni portaikon ikkunaan katselemaan ulos, vaikka pimeähän siellä on, mutta eikös kissoilla ole hyvä pimeänäkö? Tämä kuva on otettu päivällä, nyt kun pikkasen pakkanen lauhtui ja Helmikin pääsi ulos. On siellä lempipaikallaan, leikkimökin vieressä lintuja kyttäämässä. 
Olikos teilläpäin millainen sää tänään??
Meillä aivan ihana aurinkoinen ulkoiluilma, kävin tuossa hoitojen välissä pienen puolentunnin lenkin kävelemässä ja piristi kyllä kummasti. Nyt en lähtenyt metsään, mutta tässä meidän pienessä kylässä kävelin järvenrantaan ja takaisin, sinne on edestakaisin noin 2.5 km matka meiltä. Kamera unohtui kotiin, hiukan harmitti, kun rannassa olisi saanut upeita aurinkokuvia, mutta toisenkerran sitten. Mun postailupaikkaan paistoi upeasti myös.
Meidän enkeli-iltakin lähenee, odotan sitä aivan innolla. Toivon että on niin hyvä mitä sitä on kehuttu. Kirsi juuri päivitteli ettei ota enää yhtään varausta tälle keväälle, kiertue on täynnä. Olin onnellinen että varasin sen jo syksyllä. Ja katsoin kiertueaikataulusta, että kaikki varatut illatkin ovat myös täynnä. Kysyntää on. Kun itse vihdoin keväällä valmistun enkelihoitajaksi ja enkelitulkitsijaksi, alan heti harjoitella enkeli-iltoja, jos sitten syksyllä voisi alkaa niitä itsekin pitämään. Minä en ole varmasti koskaan Kirsin veroinen vetäjä ja hän on julkkis jota monet haluavat mennä katsomaan, mutta jospa tässä omalla kylällä saisi muutaman illan pidettyä, olisin tyytyväinen ja tietysti tärkeintä se, että saan olla yhteydessä enkeleihini. 

Voi olla, että tämä tuntuu nyt jostain lukijasta uskomattomalta, mutta kerron kumminkin. Tässä kun istun puolipimeässä, hiljaisessa alakerrassa, tunnen kuinka olkapäitäni ja niskaani joku ohimennessään hellästi kosketti, ovat varmasti mun enkeleitä, koska tunne oli niinkuin höyhenellä olisi kutiteltu. Ihanaa! Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun tunnen enkeleiden läsnäolon.
                                    <3 Hyvää Yötä, nukkukaa rauhallisesti <3

1 kommentti:

  1. Hei ja mukavaa aamupäivää ♥
    Mun piti heti jotain sanoa kirjoittamastasi, skrollaan katsomaan :) Niin joo, on hienoa, miten pidätte tytöstä huolta. Hän saa kasvaa turvallisessa kodissa. Sellaisessa, missä rakkautta on ympärillä. Niin minäkin, se on mahtavaa.
    Rakkauden voi kietoa itsensä ympärille, vaikka tulisikin pelon hetkiä. Se on silloin sellaista ihmisen läheisyyden kaipuuta ♥ Hienoa ja ihanaa, koko hänen elämäänsä vaikuttava asia.
    Itse muistan asioita n. 2 v saakka, kuinka mummu mua hoivasi ♥ samoin siskot ja vanhemmat, pikkuprinsessan herkkyys taisi kehittyä jo silloin itämisvaiheeseen...

    Vielä toinen aihe, luin jossain lehdessä Kirsin Enkeli-illoista. Silloin pääsin ajatukseen ikäänkuin "sisälle", sillä hän kertoi haastattelussa tietenkin itse ajatuksiaan.
    Sinun olkapäätäsi on koskettu usein mutta minulla varpaita, koska rakastan sitä. Mumisin "kutita vaan" puolisolle...hän olikin jo noussut. Kurkkasin sängyn toiselle puolelle ihan lattialle ja nousin ylös. Katsoin takkahuneeseen, mutta auto oli hävinnyt, hän oli lähtenyt töihin. Käynyt suukottamassa mua.
    Olin nukahtanut ♥ Enkeli kutitti ja puristeli varpaitani just silleen miten musta hyvältä tuntuu ♥ Eikä tämä ollut ainut kerta. Hyvää yötä Elina ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)