sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Leppoisaa

Onpas kiva kun on vielä yksi pyhäpäivä jäljellä. Joku jo facessa päivitteli, että onneksi pyhät loppuu, mutta mä tykkään ja koululaisethan ovat tietysti sitä mieltä, että ihan tylsää kun koulu alkaa kohta.

Eilen kun kerroin et kirjottelin "väliaikaisessa toimistossani" eli makkarin sängyllä, niin mullahan oli tietysti kaveri mukana - Helmi - seuraa joka paikkaan, ja kun mä kerran vietin eilen aikaa makkarissa, päivittelin facen sivustojani, kirjoittelin blogia ja välitin energiahoitoja, niin tietysti hän sitten makaili siellä myöskin. Energiahoidon välityksen jälkeen mua aina pikkasen aikaa väsyttää joten menin pitkäkseni sängylle aina hetkeksi, Helmi sitten tyytyväisenä ihan viereen kiinni. On se niin ihana kisuli.
Tänään ei oikeastaan ole tapahtunut mitään ihmeellistä, paitsi että sain olla muutaman tunnin yksin kotona, miesväki lähti takkiostoksille ja tyttö oli kaverilla, siivosivat ilmeisesti kaverin huoneen. Ilta siellä ainakin vierähti.
Mut mä ehdin sillä välin meditoida, välitin muutamat energiahoidot ja kävin valokuvailemassa, ihanaa! Keitin itelle yrttiteetä ja nautiskelin sitä kaikessa rauhassa, yksin, kaikki toosat kiinni, ei ääntäkään mistään. On se vaan niin kivaa välillä viettää aikaa vain itsensä kanssa, jaksaa taas paremmin.
Nyt mä kyllä aion meditoida vielä lyhyesti, kuunnella rauhoittavaa musiikkia ja sitten painua sänkyyn. Luultavasti luen vielä hetken, mulla on siellä uusi kirja odottamassa, Diana Cooperin "Enkelit vastaavat". 

Toivottelen teille kauniita unia, sitten kun niiden aika on. Huomenna saa vielä rauhassa nukkua aamulla, herätä ilman ärsyttävää kellon pirinää. Nautitaan siitä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)