sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Uusia ovia

Sunnuntai..viikon toisiks ihanin päivä, saa aamulla nukkua pitkään, ja muutenkin sellanen löffäily päivä. Mikä upeinta, Ronja ja kisuli herättivät meidät aamupalalle, jonka tyttö oli tehnyt valmiiksi ja niin kauniisti oli katettukin. Olin niin häkeltynyt etten edes kuvaa huomannut ottaa. Oltiin kiitollisia tytölle ja hän loisti ylpeydestä.
Mulla oli keskipäivällä enkelihoitaja kurssin skype tunti, jossa sain pari uutta vihkimystä energioihin, joita voin käyttää kun teen enkelihoitoja. Oli kyllä ihana tunti ja sitä ennen meditaatio joka avasi uusia ovia ihmeellisen kauniiseen maailmaan. Kiitos Maarit!

Ai mikä on se ihanin päivä!? No, maanantai. Monet ei tykkää siitä kun alkaa työt, mutta kun mä oon tällainen "kotityöläinen", maanantait on mulle mukavia päiviä. Aina melko hulinaisen viikonlopun jälkeen lapset menevät kouluun ja puolisko töihin joten saan olla aamupäivän rauhassa ja meditoida sekä hiljentyä, aaaahhh, niin ihanaa! En tee maanantaisin hoitoja, päätin että yhden päivän viikossa pidän itsehoitopäivänä, eli hoidan itseäni reikillä ja rauhoitun, ehkä käyn kävelyllä ja puita halailemassa, energiaa keräämässä. 
Käytiin kokeilemassa paikallisen, uuden Aasialaisgrillin herkkuja, tai siis Ronja ja minä kokeiltiin, miehet ottivat vaan niitä tavallisia. Otin paistettua riisiä, häränlihaa, kanamunaa ja kasviksia. Mun mielestä ei ollut kyllä kovin erikoista..vaikka kaikki on sitä kehunut kovasti..tyttö otti nuudeleita, kanaa ja kasviksia..sekin oli aika rasvainen, ne ihan lillui rasvassa..ei niin hyvää mitä ajattelin kehujen perusteella, ehkä me sit otettiin vääriä lajeja. Mutta en usko että toiste tulee mentyä hakemaan ainakaan Aasialais ruokia, ehkä sit niitä tavallisia makkaraperunoita :) 
Pitää varmaan huomenna soittaa verotoimistoon, kun en nyt taas tiedä meneekö sieltä suoraan verokortit Varmaan ja Kelaan joista mulle osa-aika eläke tulee..sinne vaan ei ole ollenkaan mukava soitella, kun ensin saat odotella ikuisuuden että pääset puhelimella läpi ja sit toisekseen tuntuu välillä että puhutaankohan me nyt edes samasta asiasta, sieltä tulee sellasta kapulakieltä. Mutta meiltä täältä maalta lopetettiin verotoimisto, naapurikunnassa on pieni kahden kunnan toimipiste jossa yksi työntekijä, ja sekin auki vaan parina päivänä viikossa, eli sinne en lähde jonottamaan. Täytyy katsoa jos voisi netin kautta sitä jotenkin selvittää..tietääkö kukaan asiasta mitään??
Laitan tähän loppuun vielä enkeliviestin ensiviikolle:

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiireinen ja sotkuinen mieli voi huonosti ja että selkeä mieli puolestaan huokuu jumalallisuutta.

Salli sydämesi viisauden säteillä ympärillesi ja sulattaa mielesi hälinä. Tiedä, että enkelisi on kiinnittänyt huomiosi selkeyteen ja odottaa saadakseen auttaa sinua.

Istu hiljaa paikallasi, jotta löytäisit tyyneyden sisältäsi. Säteilet silloin puhdasta, kirkasta valoa kaikille elämäsi osa-alueille. Tuon valon selkeydessä enkelit paljastavat sinulle aivan uusia elämisen muotoja.

Näet asiat uusin silmin ja kykenet tekemään päätöksesi omassa voimassasi ja selkeydessäsi.

Voimalause: Mieleni on hiljainen, tyyni ja selkeä

                                      <3 Hyvää Yötä ja rauhallisia unia <3


2 kommenttia:

  1. Moi Elina, ja aivan toisetkin, jotka lukevat, mutta eivät kommentoi ♥
    Tiedän miltä tuntuu istua valmiiseen pöytään, ihanaa.

    Meillä alkaa kiireinen viikko, olen ajatellut niitä numeroita. Kyllä ne mulle vielä avautuvat.

    Sä oot vaihtanu profiilikuvan, kaunis ♥

    Yritän tehdä tässä sulle vastauksen ihan hiljaa, puoliso jäi vielä hetkeksi nukkumaan. Tuonne viereiseen huoneeseen. Mulla on sellainen fiilis "on ihana elää". Se kertoo mun mielestä enemmän, kuin pitkä sepustus. Mukavaa päivää ja hyvää yötä, jos vasta illalla tän luet ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)