sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Ahkerana

Huhhei, tänään tehty kyllä sellanen hommeli että olen ihan poikki. Nyt vasta ehdin koneellekkin, puolisko kyllä jo kyseli, että tuleeko vierotusoireita, kun sanoin että taidan välillä käydä katsomassa kavereita facessa. No enhän mä sitä tosissani sanonut :) Niin siis siivottiin sellanen muutaman vuoden kaaos varastosta. Mä heitin kovalla kädellä menemään tavaraa, puolisko on aina tarkempi..jos tätä vaikka vielä tarvittais..ei tarvita ja roskiin. Jätesäkkejä täyttyi kyllä ihan kiitettävästi, tiistaina on jätepiste auki, viedään sitten sinne. Osan paremmista tavaroista laitoin fb-kirpparille. Mun selkä vaan ei oikein tuntunut tykkäävän siivouksesta, on nyt aikas kipuinen. Ylösalas tikkaita ja välillä kumarassa ja kyykistyneenä, pitkiä aikoja. Voi kun olis nyt joku joka tekis kuumakivihieronnan, isäntä saa huomenna laittaa muutaman kiven mun selälle, se on niin laiska hieromaan muuten. Ne lämmittää kolmen sentin syvyyteen asti, joten oikein syvärentoutus.
Olen ollut ahkerana tänä viikonloppuna. Eilen miehet kävivät MP-messuilla Porissa ja lähtivät mun autolla, joten oltiin tytyn kanssa kotosalla. Ehdin hienosti vähän laitella hoitohuonettakin kuntoon. Ostin somisteita seinille, ettei ole niin kodinhoitohuonemainen, Ronjan kanssa pestiin kaikki kaapinovet ja lattiat sieltä. Tuli niin kiva tunnelma, kun laitoin paljon kynttilöitä, ne sitten palamaan kun seuraava asiakas tulee, ei tarvii enää hoitaa olohuoneessa. Saa olla ihan omassa rauhassa, oven saa vielä lukkoonkin. Vaikka hienosti on kotiväki ottanut mun hoitojutut ja antanut tehdä olkkarissa, olleet sitten yläkerrassa sen aikaa. Mutta energiahoidot kestävät vähemmän aikaa kuin kuumakivihoito, siksi ajattelin laittaa ihan oman huoneen ja kun se tila ehtii siitä hyvin. 

Jos joku tietää mistä saisi kauniita sermejä edullisesti, niin informoitko, kiitos !!
Maanantait mä pidän hoidoista vapaata, ja nyt se todella tulee tarpeeseen, selkä sen verran varoittelee, ei meinaa edes jaksaa istua tässä tuolilla. Pitää venytellä ainakin, ennenkuin menee nukkumaan, muuten on ihan lukossa. Ei ole aina mukavaa olla vanha..plääh..

Ai niin, meinasin unohtaa. Sain perjantai postissa uudet upeat kirjani. Dianan uusin ja Kirsin kääntämä on tuo "Me olemme ihmisenkeleitä", mutta en ole vielä ehtinyt niitä edes avata. Ensi viikolla sitten! 
Jeps, tällaisia tänä sunnuntaina. Huomenna uudet kujeet. Oikein ihanaa uutta alkavaa viikkoa ihan jokaiselle :) Rakastakaa toisianne :) Hyvää Yötä :) 

1 kommentti:

  1. Moi, tämä oli se eilen väliin jäänyt blogi. Ajattelin nyt aamusta katsella kuulumiset, ennenkuin aloitan työt.

    Voi, kuinka tutulta kuulostaakaan ? "Mut, kato tää on mun eka kattila. Tällä on tunnearvoa." Tsädää...mihinkähän silloin vuosi sitten katosi se mun eka kattila ? "Voi, en yhtään tiedä, enkä sitä ylä-asteaikaista tuulipukua ;) ähh" Mun mielestä mitää ekaa kattilaa mulla itellä olukkaan, teetä ja leipää...sellanen rimpula olin.
    Kiva, nyt on hoitohuone valmis. Noita kirjoja katsoin tuolla sivustolla, hankintaan menee, kulukoon aikaa vaiks ja kuinka ♥ Yöhön se sujahtanee sulla taas kuiteskin. Hyvää Yötä nyt ja kohta, kun luen toisen blogsi ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)