perjantai 21. helmikuuta 2014

Hiihtis alkaa

Mä juutuin äsken tuonne Enkelipallokuvat ryhmän sivulle, siellä oli niin kiva keskustelu menossa, ihania ihmisiä täynnä koko ryhmä, niin samanhenkisiä. Tulee hyvä mieli kun siellä huumorilla välillä heitetään juttuja, kaikki ymmärtävät ne. Toinen ihana ryhmä on hoitoryhmäni Elinan Energiahoidot. Siellä myös mukavia keskusteluja välillä, voi pyytää apua asioihin, aina tuetaan toistamme. Jos jompikumpi ryhmä näistä tuntuu omalta, niin eikun liittymään :) 
Tänään rentouduin Mira-kampaajan hellissä käsissä pari tuntia. Käyn viiden viikon välein, kun laitatan väriä, pysyy hyvänä tällä ajoituksella. Samaa joka kerralla, vaikka joskus ajattelin että mitäs jos repäisisi ja laittaisi lilaa raitaa, mutta en mä sit vielä, en tiedä viihdynkö raidassa. Ronja mulle joskus sanoo, että voisit laittaa jotain muutakin väriä kuin tummanruskeaa, mutta en ole keksinyt mikä se väri olisi jossa viihtyisin. Ei punaista! 
Nyt alkoi sitten loma lapsilla. Saa nähdä mitä kivaa keksitään, mitään ei olla suunniteltu, eikä suunnitella, tehdään sitten jotain extempore juttuja. On parempi lepäillä ja rentoutua. Kummallakin lapsella on ollut paljon kokeita tässä lähiaikoina ja teinipojalla on heti jatkokoulutukseen hakeminen kun loma päättyy, joten ei mitään aikatauluja lomalle. 
Ihan valtava tuuli käy täällä meilläpäin. Nurkissa taas humisee ja antenni vinkuu katolla. Luntakin oli satanut sen verran, että maanpinta valkoinen. Kun kerran sataa, olisi voinut tulla kunnolla, että lapset pääsisivät vaikka laskettelemaan. Vaikka en itse enää lumesta niin välittäisikään. 

Tässä mä nyt istun, kello yli puolenyön, eikä edes väsytä. Mutta aamulla kyllä varmasti nukuttaisi. Illan virkku, aamun torkku, sellainen mä olen. Mutta, onneksi on viikonloppu, ei kiirettä, ei aikatauluja. Ehkä mä menen lukemaan Diana Cooperin kirjaa, kun ei ole hätäilyä nukkumaan. Rauhallista viikonloppua:)  
Ensi viikolle olisi vielä joitain hoitoaikoja jäljellä, joten otahan rohkeasti yhteyttä, yhteystiedot löytyvät tuosta vasemmalta, jossa hoidoista kerrotaan. 
                              Hyvää Yötä ja kauniita unia. Kuullaan huomenna :)

1 kommentti:

  1. Heipä hei, elämäsi on mukavasti tasapainossa, hienoa ♥ Mukavat ryhmät, joissa viihdyt.
    Juu, se raita hiuksiin hmm...mullahan on myös tummanruskeat hiukset. parivuotta sitten toisella sivulla oli lilaa raitaa, kyllästyin siihen lopulta. Pidemmissä hiuksissa piti aina asetella, että se tuli nätisti esiin. Niinpä lopulta raita hävitettiin tumman alle...
    En ole ehtinyt lukea blogeja, olen ollut ilman autoa lähes 3 viikkoa. Etsittiin autoja pää pyörällä. Eilen sitten löytyi sopiva, (3 viikon suostuttelun jälkeen harkitsin automaattivaihteista). Sellasta sit lähdettiin "suurella varauksella" katsomaan Hattulasta. Audi A 6, siisti peli. Pikku pätkän n. 200 m kokeilin ja puoliso opasti vieressä, ihan kamalaa. En anna helposti periksi, etten opi. Kaupat tehtiin ja kotimatka alkoi, ajoin puolison takavaloja seuraten. Aika haikeaa oli, kun ei ole vasurille kytkintä, ei käsille vaihteiden vaihtoa. olin ihan jäykkä ja todella väsy, kun päästiin kotiin, olin jo matkalla päättänyt myydä auton ensimmäiselle järkevän hinnan tarjoavalle. Tuossa se seisoo ja alan jo muistaa, miten se toimii. Oli ihanaa, kun eräs ystävä oli laittanut mun seinälle ruusun, kyyneleet tulivat heti ilosta. Joku oli ajatellut minua ♥ Hyvää yötä Elina, enkeli-unia ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)