tiistai 25. helmikuuta 2014

Tämä hetki

Aamulla kun meditoin, enkelit muistuttivat että jokainen eläisi juuri nyt, tätä päivää, ei huomista, ei eilistä, vaan ihan tätä hetkeä. Sanotaan tänään läheisille rakastavamme heitä, otetaan tänään yhteys ystävään, ei vasta huomenna. Koskaan emme tiedä mitä meidän elämäämme on suunniteltu huomiselle, joten älä jätä asioita sinne, vaan tee ne tänään! 
Mä olen kyllä niin aamu-uninen että on aina mahtavaa kun saa nukkua pari tuntia pidempään. Olen heräillyt siinä yhdeksän aikoihin. Tänä aamuna kissa herätteli, tuli ihan kasvojen lähelle ja katseli silmät suurella ja kun vähän raotin silmiä, alkoi maukumis konsertti. Ronja heräilee aina aikaisemmin, katselee alakerrassa lasten ohjelmia ja syö aamupalaa. Tänä aamuna oli tehnyt mikrossa puuroa itselleen. 

Ovat kaverinsa kanssa nyt alkaneet jutella skypessä. Kumpikin voi olla kotona, mutta silti ovat koko ajan näköyhteydessä, siihen saattaa mennä illasta monta tuntiakin. Ovat kyllä yhdessä ihan livenäkin, mutta sitten illalla voi olla yhdessä myöhempään sitä kautta. On ne lapset vaan niin taitavia tietotekniikan kanssa. No, kyllä minäkin sen Skypen nyt jo osaan, Ronja opetti. Kameraa mun läppärissä ei ole, mutta jutella voi kavereiden kanssa. Oikeastaan opettelin sen enkelihoitaja kurssin takia, siinä kun on opetusta skypessä, näin kätevästi se käy nykyään, ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään. 
Voi kun on ollut tänään taas niiiin hyvä mieli. Kuumakivihoito asiakkaat olivat todella tyytyväisiä hoitoon, kehuivat sen maasta taivaaseen, on se niin upeeta kuulla. Sitten pari henkilöä laitteli viestejä facen kautta ja kyselivät aikoja juuri tuohon hoitoon, olivat kuulemma kuulleet vain pelkkää hyvää minun hoidoista. Tämä on se juttu, joka laittaa jatkamaan ja tuntuu että on ihan omalla polulla. Ne negatiiviset kommentit suljen aina pois mielestä, kyllähän niitäkin välillä tulee, mutta kun niitä ei mieti, niin elämä on paljon mukavampaa elää. Kun tiedän kuitenkin tehneeni kaikki niin hyvin kuin osaan, ei ole mitään hävettävää. Huomaatteko, musta on tullut paljon vahvempi kuin vuosi sitten olin, silloin vielä pahoitin mieleni joka nega-palautteesta jonka sain, nyt annan mennä asioita ohi korvien! 
Aamuisin meditoidessa olen enkeleihin yhteydessä. Siinä samalla nostan enkeliviesti-kortteja joita tiedän päivän aikana tarvitsevani. Tänne sain tällaisen viestin:

Juhlan aika

Hyviä uutisia! On juhlan aika. Pääset nyt nauttimaan tekemäsi työn hedelmistä. 

Enkelisi haluavat sinun tietävän, että elämässäsi on meneillään iloinen ja valoisa ajanjakso. Olet pyrkinyt saamaan aikaan muutoksia, ja aikeesi ovat nyt saaneet konkreettisen muodon. On tullut aika täyttää sydämesi lämpimällä kiitollisuudella.

Tämän viestin kautta enkelit kehottavat sinua vaalimaan hartaasti tuota kiitollisuudentunnetta sisimmässäsi. Olet kuin puutarhuri, joka kylvää siemeniä ja hoivaa niitä uskoen, että hänen työnsä palkitaan uudella kasvulla. Kun kastelet kylvämiäsi siemeniä ja pidät niistä hyvää huolta, tulet pian näkemään ensimmäisten versojen nousevan maasta. Enkelit pitävät huolta puutarhasta yhdessä sinun kanssasi.

1 kommentti:

  1. Hei, ihana viesti ♥ Minulla on yksi pieni runo kirjoitettuna aiheesta. Odottelen, että varsinainen lomaviikkosi on ohi. Lepäännyt, voimaannut. Teet kaikkea ihanaa. Sulla on ollut aikamoinen kiva työ-puhuri päällä ♥
    Kyllä, ainakin minä huomaan sun ohittavan negat paremmin, juttelet vain oikeastaan ihanista asioista.

    Minä taas puran mieleltäni negat ja hyvät heti, usein sanoina ja kyyneleinä. Puoliso onkin mun kyynelkanava :) Silloin se on pois mielestäni. Me kaikki olemme niin erilaisia, ei ole yhtä oikeaa tapaa, jokainen tekee, kuten itsestä tuntuu ♥

    Oi, minä tiedän, mitä enkeliviesti juuri minulle tarkoittaa. Kauan olen kylvänyt, kohta on kokoamisen aika. Runoni, olen kiitollinen. Ihanaa lomaviikkoa lapsille :) Ja koko perheelle ♥ Hyvää yötä Elinani, ystäväni ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)