maanantai 10. maaliskuuta 2014

Valon kajastus

Onpas ollut taas mukava päivä..ei, aloitanko mä nykyään joka postauksen näin..mutta kun on tunne sellainen, ei ole nyt mitään negatiivista mielessä. Puoliskokin ilmoitti viikonloppuna että pitää talvilomansa tällä viikolla, olisi tietty ollut kiva että olisi kertonut siitä vähän aiemmin, mutta oli kait itsekin keksinyt sen vasta viime viikolla, kun oli saanut jonkun homman valmiiksi, oli kuulemma hyvä aloittaa. Minä olen nyt ottanut tälle viikolle varauksia hoidoista, joka päivälle on kuumakivihoitoa ja energiahoitoja. Se on niin kivaa, eikä häiritse miehen lomailua, sillä on paljon omia hommiaan päivällä. Itsekin sanoi, että pääasia on se, että saa hetken henkäistä työasioista. Eikä me nyt muutenkaan oltaisi minnekkään lähdetty A) ei ole rahaa ja B) lapset on koulussa. Ronja kyllä välillä valittelee sitä, että kun kaikki kaverit käy matkoilla ja me ei koskaan. No, ehkä vielä joskus :) 
Eilen illalla välittelin enkelihoitoa hoitoryhmäni jäsenille, niille jotka halusivat ja siitähän saa itsekin samalla hoitoa, nukuin kyllä todella sikeästi koko yön. Heräsin aamulla vasta kun kello pirisi ja olokin oli heti pirteä, kummallista, yleensä olen niiiiin aamu-uninen. Kyllä ne hoidot vaan tehoavat kaikella lailla. Täytyy sanoa että olen erittäin kiitollinen enkeleille kun minut tälle tielle ohjasivat. Saan tehdä sitä mistä tykkään ja samalla parantelen itseäni, eipä olisi vuosi sitten uskonut, että nyt olen näin hyvässä kunnossa ja mukavassa elämäntilanteessa, hoitojen ja ihanien ihmisten ansiota kaikki. Tiedän, velat on vielä niskassa, mutta se on tällä hetkellä sellainen asia jolle en voi yksinkertaisesti mitään, niin en sitä edes ajattele, ehkä sitten joskus. Joka kuukausi niitä kuitenkin makselen, vaikka varmaan kasvavat saman verran korkoa, kuin minä pystyn niitä lyhentämään, mutta sillekkään ei voi nyt mitään. Joten unohdan koko jutun :) Olen sulkenut kaikki negatiiviset ihmisetkin pois elämästäni ja huomannut kuinka se helpottaa oloa ja eloa. Rauha ja valo sydämessä sekä mielessä. 
Näin tälle päivälle! Nyt vain lyhyt meditointi ja nukkumaan. Hyvää Yötä Ihanaiset lukijat:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)