tiistai 18. maaliskuuta 2014

Hyvää Yötä

Jestamandeeras, taas kello on noin paljon. No, nyt tosin mä katoin hetken telkkariakin, Ilman Johtolankaa, tykkään siitä ohjelmasta. Mä en oikein jaksa kotimaisia sarjoja, en tiedä miksi en niitä tykkää kattoa, poliisarjat on mun favorit. Katon englantilaisia, amerikkalaisia, saksalaisia jne., sillä maalla ei ole muuten väliä, mutta kotimaiset vaan ei niistäkäään kiehdo. Puolisko taas kattelee mieluummina aina just suomalaisia sarjoja tai sit jotain jenkkikomediaa. Hän ei niinkään taas tykkää poliisiarjoista. Onneksi meillä on kolme telkkaria! Makkarissa on pienin ja yleensä mä joudun sinne, tai suosiolla menen, kiva sängyllä istuksia ihan rauhassa ja keskittyä vain siihen sarjaan. 
Mun tekisi kovasti mieli sellasia moottoroituja sänkyjä joista voi nostaa napista painamalla pääpuolen ylemmäs. Ne vaan maksaa vielä maltaita, ei ole ollut varaa ostaa. Ehkä sit joskus eläkkeellä ollessa ;) 

Helmiä taas kuvailin tänään, hän ei kovasti tykkää salamavalosta, mutta nyt oli niin valoisaa ettei tarvinnut salamaa..
Kävin aamulla terapiassa, oli taas niin mukavaa jutella, kun voi kertoa iloisia kuulumisia hänelle. Terapeuttini kannustaa aina kovasti jatkamaan tällä tiellä, senkin takia on mukava käydä siellä. Kun tulee kotiin on niiiin hyvä mieli ja innoissaan jatkaa taas hoitojen tekemistä. 
Lähtiessäni Ikaalisista, poikkesin Lidli kaupassa, siellä on niin ihana se paistopiste, ettei pysty menemään ohi, ostamatta jotain ja pullaahan sekä sämpylöitä sieltä mukaan lähti. Lapset tykkää niistä isoista korvapuusteista ja mä omenanyyteistä. Ostin muutaman pienen karjanlanpiirakankin, olivat vielä lämpöisiä. Lidlissä on aika edullista muutenkin, marsujen salaatit ja paprikat ostan aina sieltä, niitä kun menee niin paljon ja ihan samanlaisia tuotteita kuin muuallakin, mutta melkein euroa halvempia/pussi. Siis ihan ok kauppa, onneksi se on aika lähellä, vaikkakin Ikaalisten puolella. 
Ronjalla on nyt haaveena vaaleanpunainen Jopo. Kattelin netistä nyt ensin sitä, jospa oisivat vähän halvempia kuin pyöräliikkeissä. Ostettiin jo vaaleanpunainen uusi pyöräilykypärä, ihan siltä varalta että jos se pyöräkin löytyisi. Jos joku teistä tietää mistä niitä saisi sopivaan hintaan, niin ilmoitteletko kommentissa, kiitos. 

Ehkä mun täytyy taas lopetella ja jatkaa juttua huomenna, tai tässä ollaan pian aamuun asti. Huomenissa on taas kuumakivihoitopäivä! Hienoa! 

                                   Hyvää Yötä ja siipien sipaisuja uniinne <3

1 kommentti:

  1. Moi! Eilen sähläsin täällä. Kaipa mun kommentti häipyi johki hyber-avaruuteen.
    Hienoa kuulla, terapeutti on tyytyväinen :)
    Minä en ehdi katsella muita, kuin musiikkiohjelmia. VOIMAA! ♥
    Ihana Helmi, sun kaveri. Älähän tänään valvo, itse paraskin sanoja...aivan niin myöhään ♥ Kauniita unia, levollisia. Me suuri joukko ajatellaan sua ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)