maanantai 31. maaliskuuta 2014

Merkkejä vai ei ?

Maanantait on mukavia päiviä. Pidän aina vapaan hoidoista, että saan oikein kunnolla levätä ja hoidella itseäni, kun muu porukka lähtee kouluun ja töihin. Niin ihana rauha ja hiljaisuus laskeutuu,,tästä jo eilisessä postauksessa puhuinkin.

Mä ymmärrän et joskus maanantait on tylsiä jos teet töitä ma-pe klo 7-16, aika moni facessa päivittelee aina "I hate Mondays" juttuja. Kyllä se itselläkin oli niin, silloin kun kävin töissä vielä, tai teenhän mä nytkin "töitä", mutta tää onkin just niin ihanaa kun työ ja harrastus on sama asia ja ne ovat tässä kotona. On upeeta että sain tämän vielä elämässäni kokea, onnen ja rauhan tunteen sydämessä. 
Vein lapsia iltapäivällä Heseen syömään, kun Ikaalisten uudessa liikekeskuksessa nyt se on. Join itse ihanan suklaisen kaakaon, kun olin jo päivällä syönyt eilistä lihakeittoa. Samalla sitten käytiin vähän katselemassa liikkeitä, mutta eipä sieltä mitään löytynyt. Ihaniahan kaikki on, Marimekon ja Nanson tuotteet, mutta kalliita, ainakaan minun tuloilla ei niitä ostella. Parempi vaan pitäytyä Seppälän ja Lidlin vaatteissa :) Lidlissä nimittäin on ihan hyvä laatu trikoovaatteissa, ei yhtään nukkaannu pesuissa tai käytössä. Vaikka hinnat on ihan vaan muutamia euroja. Olen ostanut sieltä hihattomia tunikoita, hihallisia tunikoita, t-paitoja, legginsejä, huiveja, sukkia ja pojalle urheilupaitoja, ja olen erittäin tyytyväinen. Kaikki vaan ei halua/kehtaa sieltä ostaa, tai ei ainakaan myöntää sitä. Mä en tarvitse mitään merkkivaatteita, kunhan ne on oikean väriset, mukavat päällä ja edullisia niin ne käy. Juhlamekkoni ostin viime kesänä kirpparilta, ihanan joulunpunaisen, hihattoman, maksoi kympin. Se oli vähän iso, kuvitelkaa mullekkin joku voi olla iso! mutta ystävä sitä sitten vähän fiksasi niin saatiin sopiva ja sillä on menty, kesän ja talven. Päälle vaihtaa vaan vuodenajan mukaan erilaisia boleroita, niin avot, hieno on. Boleroita mulla on vaikka miten, jäi omasta liikkeestä, ihan sellasia perusjuttuja jotka on ajattomia. Kenkiä sitten ostan, ne on mun intohimoni, mut en niitäkään nyt ihan satasia maksavia. Mä en vaan aina voi jättää kauppaan jos löytyy ihanat, sanotaan vaikka et on mun "paheeni" :) Joillain se on tupakka tai alkoholi, mulla kengät :) 
Ohhoh..taas toi kello on paljon..nyt meen kyl nukkumaan, tänäkin aamuna olin niiiiin väsynyt, etten millään olisi jaksanut nousta. Mutta sitten taas toisaalta en voi mennä sänkyyn vielä kymmenen aikaan illalla, kun ei yhtään väsytä, pyörin pirteänä sängyssä, molempi parempi. Oletko sinä ilta- vai aamu-uninen?? Kiva jos vastaisit !!

Mutta nyt, Hyvää Yötä, nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita enkeliunia <3 

2 kommenttia:

  1. Voi murunen, Elina ♥ Minä olen sekoitus kaikkea...tykkään kengistä laukuista, jätin sun seinälle joskus muistaakseni siitä kommentin. Sit päätän "ny ei kenkiä, laukkuja, vaatteita". Ähh, kaikki kaapit niitä pullollaan...sanoinkin viime kaappisiivouksessa puolisolle "sano aina, sulla on jo tommonen". Ei kuulemma auta, "ei just tätä sävyä tai näin ihanii kenkii" :) Seppälä on mulle in, täytyy...sitten joskus tutustua Lidlin vaatteisiin !
    Minä mitään muistanu sun vapaapäivä, taas juteltiin. Anteeksi, en ole pitänyt sitä tapana, unohdin ihan :(
    Juu, iltaihminen nykyään, aamulla nukkuisin. Aiemmin oli toisin, silloin oli noustava "töihin". Nyt teen toistaiseksi kotoa käsin ja se sopii mulle ♥ Rami oli aamulla niin ihana taas, nousi itse ja peitteli mut "nuku, nuku vaan kulta" ♥ No, silti 10 min päästä kömmin ylös. Ei tuu unta, kun kunnolla herää. Niin käy joskus yölläkin, herää ei viitsi laittaa valoja. Toinen nukkuu, siksi mä nyt valvon, että saisin kohta unen.
    Hyvää yötä, näe ihania unia ♥

    VastaaPoista
  2. Valoisaa ja parempaa elämää toivotellen, juuri ja juuri unet olen saanut ilman kemiaa paikkailtua joten kuten, mutta muuten elämä on ihanasti rempallaan... :) En voi edes kirjautua lukijaksesi, vaikka haluaisin, siinäkin on joku pugi poikkittain, jota en taaskaan tajua.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)