torstai 6. maaliskuuta 2014

Iloinen :)

Voi että, ton eilisen blogin jälkeen on jäänyt soimaan päähän biisi: "Mitä Ymmi sanooo? Puhuvaan,puhuvaan,puhuvaan,puhuvaan" ! Korvamatona koko päivän. Onneksi pystyn medioitoidessa jo aika hyvin tyhjentään mielen, ettei soinut silloin päässä :) Muuten mie oisin kyl romahtanu..

Kiitos Piaeliina ja Kaisa hauskoista kommenteista, ei tarvii Pia pyydellä anteeks, mä oon huumorihmisiä :) 

Niin, mitäs mää tänään oon tehnyt. Kotona ollut koko päivän ja kirjoitellut tulkintoja sekä tehnyt välillä hoitoja. Ihanaa <3 . Ei tarvinnut lähteä edes kauppaan, se on sitä vihoviimeistä hommaa myös. Jotenkin musta alkaa tuntua etten ole oikein noita talousihmisiä, mä en oikeastaan tykkää mistään niistä hommista. Olis kyllä mukavaa kun joku muukin taloudessa tekisi joskus ruokaa, no, ehkä Ronja sitten kun on isompi.
Tämä täytyy teille kertoa. Mä hain tänään yhteen koulutukseen Frantsilaan. Diplomifytoterapeutti - luontaishoitajakoulutus (ammatillinen yrttiterapiakoulutus), kestäisi 2v 2kk. Se ryhmä oli kyllä täynnä, mutta olen toisena varasijalla. Mun ystävä joka pitää Hyvän Olon Keskusta, sanoi että yleensä niistä jää aina joku ilmoittautunut pois, että pidetään nyt peukut pystyssä, että pääsisin sinne. Siinä vaaditaan kyllä diplomin saamiseen että on muutamia terveydenhoitoalan koulutustunteja käytynä, mullahan ei ole, mutta sieltä saa osallistumistodistuksen kuitenkin, vaikka tuota koulutusta ei olisikaan. Voisihan sen käydä, katsotaan nyt mitä sitä sitten tekisi, kun sen voi käydä kurssin aikanakin tai sen jälkeen. Kiinnostaisi kovasti! Mutta jos en pääse, niin sitten se ei ole mulle tarkoitettu. 

Mutta kivaa kuitenkin tiedossa, kun menen heinäkuussa Väriterapia kurssille, se on vaan viikonlopun mittainen, sekin Frantsilassa. Kaikenlaista mielenkiintoista koulutusta nyt tässä keväällä, ja ihan melkein naapurissa. Menishän sinne vaikka kaikkiin, mutta on vaan siitä yhdestä kiinni, manimani. Tuonne fytoterapeutti kurssille pitää kysellä saisko rahoitusta jostain kelan kautta, en tiedä onko sellasta olemassa, mutta ainahan voi kysyä. 
Huomenna jo perjantai, viikot menee et hupsis vaan. Jotenkin vaan aina nopeammin, mitä enemmän tulee ikää. Muistan kyllä elävästi kun odotettiin että täyttäis jo 18..voi, voi.. nuoruus ja hulluus..

Mutta nyt nukkumaan! Muuten, olis aikoja hoitohin ensi viikolle, voi varailla sähköpostilla tai kommentissa tai yv.llä facessa tai puhelimitse, numero on tossa vasemmalla listassa. 

Hyviä öitä kaikille ja nukkukaahan hyvin! Todellakintodellakin ;) 



1 kommentti:

  1. Moiks, "ja se päivä oli nii in iloinen, vaikka oisin kakstuhatta kiiloinen" huihai, tais tulla omat sanat loppuun :)
    Eikun on oikeasti ihmejuttu, mä saan joskun lähes"raken", kun on käytävä kaupassa ja laitettava ruokaa... kysyinkin tässä eräs päivä: "miksi joka päivä täytyy syödä" ? Se aiheutti hilpeyttä puolisossani, hän kun tekee ruumiillista työtä, juu.
    Tänään hellyin laittamaan just nitä "hänen mielstään maailman parhaita juhelihapihvejä"...Hän kun heltyi kiireiltään lataamaan mulle Picasan, nyt mä harjoittelen ♥ ♥ ♥ Eivais, kyllä me tehdään asioita toisillemme lahjomatta ;)
    Aiivan, aiivan kuule mä katsoin sitä sun koulutusta, upeaa. Sä pääset sinne. Aina joku tahtoo lopettaa kesken. En tahtoisi kenellekään mitään huonoa, silti enkeleiden apuun turvaan ♥
    Vielä hei...ei se nuoruus ja hulluus ole mihinkään kadonnut, se on meillä myötäsyntyistä. Luova ihminen on hieman hullu, sain kuulla silleen rakastavan kommentin itsestäni ♥ Kiitos kaikista kauniista sanoistasi ♥ ♥ ♥ Hyvää yötä, ihania unia ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)