lauantai 22. maaliskuuta 2014

Perjantai

Tämä on perjantain postaus, vaikka tuo päivitys heittikin tuohon päivämääräksi jo lauantain :) 

Kaupassakäynti, kuumakivihoitoa, energiahoitoja, niistä oli tämä päivä tehty. Pikkasen myös siivousta ja pyykinpesua. Aikas mukava perjantai kaikenkaikkiaan, hoitojen tekeminen auttaa jaksamaan paremmin nuo arkisetkin työt.
Lasten toivomuksesta iltaruoaksi laitettiin pannaria. He syövät päivällä koulussa, niin joskus voi ahmia vatsat täyteen jostain herkkuruoastakin. Huomenna minä menen kurssille, joten muut perheenjäsenet menevät varmaankin jonnekkin syömään päivällä. Piti mennä ensin bussilla Tampereelle, mutta eihän täältä mene lauantaisin niitä niin usein, että olisi oikeaan aikaan perillä. Mies lupasi sitten viedä, tulen bussilla poispäin. Olen niin huono kaupungissa ajelija, ja siellä on vaikea hakea keskustassa pysäköintipaikkaa, kun se tarvitaan seitsemäksi tunniksi, se maksaakin jo paljon. Samalla rahalla ajelee vaikka edestakaisin, eikä tarvinnut edes kysyä, puolisko itse vientiä ehdotti. Mukavampi hänen sitten lasten kanssa ajella minun autollani, kuin vanhalla pakullaan. Ihan kiva kun saavat olla keskenään edes yhden päivän ja mukavaa vaihtelua minullekkin. 

Nyt en enää pelkää ja jännitä niin paljon kuin silloin kun menin kuumakivihoitaja kurssille, se oli kyllä aikamoinen testaus ja pääsin siitä kunnialla läpi. Se olikin ensimmäinen kerta kolmeen vuoteen kun lähdin ihan outojen ihmisten ryhmään ja vielä opiskelemaan uutta taitoa. Olen niin ylpeä kyllä itsestäni, siitä kuinka hyvin olen päässyt eteenpäin toipumisessa.
Ensi viikolle pitää kysellä itselle hartia- ja niskaseudun sekä selän kuumakivihoitoa, tehdään vaihtarit toisen hoitajan kanssa. Olen niin paljon tässä koneellakin, että niskat alkaa olla aikas lukossa, itsestäkin täytyy pitää huolta. Hoitelen kyllä reikilläkin, muutaman kerran viikossa, siitä tulee niin ihanan rento olo aina.

Eipä tässä muuta kuin nukkumaan, aamulla aikainen herätys ja jännittävän mielenkiintoinen päivä edessä. Hyvää Yötä rakkaat <3 

                                     Hoitohuoneen ikkunakoriste
                                     Heiluri ja chakrakivet puhdistumassa
         Ruusuinen Kuningatarhoito tehdään upeilla Frantsilan Ruusu-sarjan tuotteilla


1 kommentti:

  1. Moikka ♥ Luin tekstin ja mun tuli niin hyvä tunne, herkkis. Kyyneleet tulee ja niitä pois pyyhin. Sulla on mennyt kaikki niin hyvin ja menee entisestään. Uskon siihen ♥
    Tästä kaikesta, rinnalla elämisestä olen saanut niin paljon voimaa ja uskoa itseeni. Vaikken mitään tietoisesti etsinyt, joskus kauan sitten tänne tupsahdin ja yhä olen. Tästä tulikin nyt sellainen hyvän olon "päiväitku-hetki". Kun olet poissa, silti olet sydämessä ♥ Ihanaa viikonvaihdetta. Tulet kotiin ja olet intoa täynnä uudesta kurssistasi, JESS !!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)