keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Mantra

Aurinko - paras päivän piristäjä - paistoi tänäänkin puhtaalta taivaalta, kylmä tuuli kävi, mutta se ei haitannut puiden halailua. Kiitos Kaisalle iltapäivän soitosta, oli ihanaa kuulla äänesi ja jutella, kun niin paljon on juteltu facessa, siitä jäi todella hyvä mieli koko loppupäiväksi.

Vaikka päivä alkaa hyvin, joskus tulee eteen asioita joista sitten hetkiseksi pahoittaa mielensä. Mutta kun sitä oikein mietin, ajattelin että ehkä näin parempi, ei sellainen henkilö voi olla oikea ystävä joka ensin valehtelee, ei voi myöntää sitä kuitenkaan, puhuu takanapäin omiaan ja sitten laittaa eston, etten enää näe hänen päivityksiään facessa. Asia pitää vaan taas unohtaa ja mennä eteenpäin, ei kannata jäädä miettimään päiväkausiksi negatiivisia juttuja, vaan tehdä eilisen reseptin mukaan. Eikö niin?
Oletteko kokeilleet vanhaa havaijilaista H'oponopono mantraa. Minä olen nyt käyttänyt sitä jo jonkin aikaa ja se on ainakin minun kohdallani toiminut, olen saavuttanut unelmiani ja toiveitani, niinkuin te kaikki vakkarilukijani tiedätte, pikkuhiljaa on elämä tullut paremmaksi, vaikka siihen on aikaa mennytkin, suurin osa elämästä jo takana, mutta toivottavasti edessäpäin vielä useita terveitä vuosia. 
H'oponoponolla puhdistamme omaa alitajuntaamme. Usein oma alitajuntamme asettaa meille rajoituksia, ne voivat olla peräisin esim. lapsuudesta. Mantra on helppo: "Olen pahoillani, Anna anteeksi, Kiitos, Rakastan sinua", tätä voi sanoa esim. 15 min/päivä. Kokeillahan kannattaa aina! Tässä linkki josta voit mantrasta lukea lisää. Valonpolku/H'oponopono  
Tänään ei sitten muuta, nyt menen sänkyyn, pyydän enkeleitä suojelemaan kaikkia rakkaitani ja ystäviäni. Kiitos teille kaikille, että olette olemassa. Hyvää Yötä <3

1 kommentti:

  1. Moi ♥ Niin todella oli ihana jutella, juttua olisi jatkunut ja jatkunut...mullekkin jäi sydämeen hyvä olo. Ääni kertoo paljon, ei ole samaa vain kirjoittaa aina.
    Voi ryötti mä sanon, on ystäviä ja sitten on ei-ystäviä. Hieman sitä jää vaivaamaan, mutta onneksi meillä on ne luotetut ♥ Jatketaan vaan matkaa.Se resepti on hieno ja oikea.
    Olen aina innokas uusiin juttuihin, niinpä mulla on nyt aamu-hymyjuttu ja tämä mantra.
    Huomenna soittelen työpuheluita, täytyy välillä sanoa:"Olen pahoillani, Anna anteeksi, Kiitos, Rakastan sinua". Voi mua, aamulla soittaa sellanen puolituttu vakuutusmies, taidanpa kokeilla. Pystyn tuon tekemään, mutta mua varmasti naurattaa :) Hupsu Kaisa !
    Hyvää yötä, suloisia unikuvia ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)