torstai 8. toukokuuta 2014

Ylpeyttä

Onpas ollut vesisadetta tänään ja minä kun pesin aamulla lakanoita koneellisen ulos kuivamaan..dääm..pitää huomenna ne pestä uudelleen jos silloinkin vielä sataa. 
Kylmäkin ollut kun käynyt ihan kamala tuuli, se jäähdyttää taloa nopsasti. Lämmitin takkaa ja sain samalla poltettua kerääntyneitä pahviroskia pois. Heitin muutaman puun mukaan, näin sai mukavan lämmön sisälle ja Helmikin makasi takan lämmön hehkussa lattialla. 

Aamulla totutusti meditoin, se on niin upea tapa aloittaa päivä, sen jälkeen kanavoin pari tulkintaa ja välitin energiahoitoja. Eli siis vesisateesta huolimatta upea päivä tuli tästäkin.
Eikä sitä latistanut edes se, että näin nuorimman siskoni tänään kaupassa. Ei olla juurikaan törmätty vuosiin, vaikka asuu läheisellä paikkakunnalla. Tapaaminen oli hyvin etäinen, menimme toisistamme nopeasti ohi. Hän sanoi kylmästi moi, eikä edes vilkaissut. Mutta se mitä minä tunsin siinä, oli vain rauha. Yleensä jos olen jommankumman sisarista nähnyt, mulle on tullut ahdistava, paniikinomainen olo, miettinyt miten laistaa se tilanne, mutta nyt, ei mitään sellaista, vain rauha, kuin jotakin hyvänpäivän tuttua olisin moikannut. Olen päässyt asiasta vihdoin yli !! Suurin kiitos kuuluu teille lukijoille, kun olette jaksaneet lukea ja kannustaa minua eteenpäin ja olen teille murheitani ja surujani saanut purkaa. Seuraavaksi kiitän enkeleitä, joiden avulla olen saanut katkaistua kaikki eteeriset siteet lapsuudenperheeni jäseniin. Olin kyllä niin ylpeä itestäni tänään!
Mulle on jotkut sanoneet että olen todella rohkea kun uskallan kirjoittaa asioistani julkisesti ja kertoa enkeleistä sekä kaikesta mitä teen esim. energiahoitoja jne. Yksi henkilö tänään sanoi ettei koskaan uskaltaisi kertoa edes lapsilleen että uskoo enkeleihin, hänellä aikuiset lapset ja taas sain kuulla miten rohkea olen. Hmmm...itse en ehkä koe sitä ihan noin, minä vaan kerron siitä mitä teen ja mikä on juuri nyt sydäntä lähellä, en voisi tehdä tällaisia "töitä" jos en uskaltaisi kertoa kenellekkään. Ja miksi salaisin jotain noin ihanaa asiaa joka on auttanut eteenpäin elämässäni, tuonut ilon ja valon sydämeen, eikä negat palautteet enää satuta, kun on omassa mielessä rauha ja tuntee että on oikealla tiellä. Mutta ymmärrän kyllä heitäkin joiden on vaikea avautua asioistaan, siinä on yleensä aina joku oikea syy takana.  
Alunpitäen aloitin blogin postailun sen takia, että kirjoittaminen on terapeuttista, kaikkien vaikeiden asioiden kertominen ja purkaminen kirjoittamalla helpotti oloa. Jos joku olisi sanonut että kirjoitan yli vuoden, melkein joka päivä ja että olisi melkein sata kirjautunutta lukijaa ja yli 90 000 sivustolla käynyttä..en olisi kyllä uskonut. Samaten facebookin Erilainen Mummi sivustosta on tykännyt 825 henkilöä. Hurrrrja määrä !! Kiitos, kiitos, kiitos kaikille. Ihan mahtavaa!

Nyt hyvillä mielin nukkumaan. Ihania unia teille kaikille, Hyvää Yötä :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)