sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesä :)

Hohhoi..kyllä kuulkaas eilen väsytti juhliminen. Vatsa kakkua ja muuta makeata täynnä. No ylppäreissä oli oikein ruokaakin, ja sitten..namskis..suussasulavaa kakkua kahvin kera. Aamulla oltiin noustu aikaisin kun lasten kevätjuhlat, pojalla viimeiset peruskoulussa. Illalla olin sitten niin uupunut, että kun sain vaihdettua ne kaameet sukkahousut (pakkopaita tunnelma!) ja juhlatamineet pois, niin nukahdin ensin soffalle ja siitä hipsin koko porukan ensimmäisenä nukkumaan. Luin vähän aikaa sängyssä ja nukahdin varmaan joskus klo 23, mulle siis aikaisin, ja heräsin tänään aamulla klo 10.30, eli ihan kunnon yöunet!

Voi kuulkaa, kyllä lapset toivat taas niin mahtavan hyvät todistukset, eikä ole kyllä minun ansiotani, ihan itse ovat läksynsä hoitaneet, mitä nyt Ronjan läksyt olen tarkastanut ja vähän matikassa joskus neuvonut. Poika hoidellut ihan itse kaikki. Pojan peruskoulun päättö tokarissa keskiarvo 8.3 ja tytöllä 8.5, kummallakin kielet ihan huippu numeroilla, pojalla vielä Venäjän kielikin ja matikka oli myös 9 molemmilla. Kyllä tässä ylpeänä äitinä ja mummina saa olla. Ei ainakaan ole verenperintöä, minulla ja puoliskolla oli noin seiskan pintaa kummallakin koulun päättö tokarissa keskiarvo. Poika hakenut ammattikouluun sähköpuolelle, sinne kovasti haluaisi, toisena vaihtoehtona on lukio. Katsotaan..kesäkuun puolivälissä tulee tieto mihin pääsi. 
Poika oli eilen illalla vielä kavereiden kanssa juhlimassa peruskoulun päättymistä, kyllä ihan mopolla liikenteessä, eli olivat käyneet eri bileissä katsomassa kavereita, tuli vasta yhden jälkeen yöllä kotiin. Puolisko oli odotellut että tulee, kun minä nukkua pussutin jo sikeästi. Ja Ronjakin oli valvonut melkein puoleenyöhön. No, tänä aamuna sai koko porukka nukkua pitkään. 

Tänään olenkin sitten päivitellyt ryhmiäni ja sivujani facessa, miesväki haki noutoruokaa joten helppo päivä senkin osalta. Illalla olin luvannut välittää ryhmähoitoa, enkelienergiaa, omalle ihanalle fb:n hoitoryhmälleni. Siellä oli noin 140 henkeä joille sitä välitin, energiat oli kyllä voimakkaat, kun en muuten koko päivänä ole hoitoja tehnyt. Hyvää palautetta sainkin jo osalta. Jotkut ovat voineet nukahtaa hoitoon, koska lähetin myös unienergiaa mukana ja saan palautteen vasta huomenissa.

Niin, huomen aamulla ei lasten ja minun tarvitsekaan herätä kellon pirinään, vain puolisko viritteli illalla herätyskellon soittamaan. Lapsilla on nyt LOMA, kesä on virallisesti alkanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)