maanantai 16. kesäkuuta 2014

98680

- 98680 - blogisivulla käyntiä! Ihan huikeeta! En ikinä ois voinut uskoa tätä kun aloitin..tähän lukuun ei tule mukaan mun omat käynnit mutta onhan siinä tietty samojakin ihmisiä paljon - kiitos upeasta kirjautuneiden lukijoidenkin määrästä - 93 - ! Ootte kaikki niin rakkaita! :) 

Laitoin eilen herätyskellon soittamaan, että herään vähän aikaisemmin, kun nyt meni loppuviikosta ihan överiksi, heräsin vasta 11 aikoihin! Kello siis soitti kahdeksalta, en ois kyllä millään jaksanut nousta, mutta pakotin itseni siihen. Otin ihan rennosti, keittelin kaffeet ja katoin telkkaria hetken, sitten valmistauduin lääkäriin lähtöön. Teinipoika vielä nukkui, mutta Ronja oli hereillä, joten ilmoitin hänelle että voi olla et menee muutama tunti, kun menen jonottamaan akuutille "arvauskeskukseen". 
Kun menin, mulle sanottiin luukulla että kaksi on sinua ennen, ei mene kauaa kun on monta akuutti lääkäriä. Katoin ettei montaa siellä istunutkaan odottamassa, mutta lisää tuli koko ajan. Sitten aloin seurata kun nekin ihmiset jotka tulivat mun jälkeen, pääsivät jo vastaanotolle, no olihan niissä osa lapsia, he ottavat aina ne ensin. Ja joillain tietty varattuja aikojakin. Meni tunti, meni toinen..ajattelin että kohta menen kysymään, onko ne unohtaneet minut välistä. Näin että akuuttilääkäreitä oli ainakin kaksi, nainen ja mies. Mies sellainen keski-ikäinen. Katselin kun hän mennä viuhtasi välillä, takki auki ja helmat vaan hulmus. Oli todella tiukan ja hermostuneen näköinen ja ajattelin että toivottavasti en nyt joudu tuolle lääkärille. No niinhän siinä tietty kävi! Tykkään mun oma lääkäristä, aivan ihana nainen, mutta hän on juuri lomalla, siksi menin akuutille.

Oli kyllä aika tiukan oloinen, ei katsonut mua kertaakaan, ja kun jotain sanoin, hän hieroi hermostuneena otsaansa kummallakin kädellään ja välillä naurahteli. Tuli sellanen tunne, että olis halunnut lähteä pois sieltä, kun ei kerran kiinnosta pätkääkään asiakkaan vaiva. Tokas mulle sitten jossain vaiheessa että "Ei tästä sitten paljon lomaa saa"...mä naurahdin ja sanoin etten kyllä tänne mitään lomaa tullutkaan hakemaan, vaan ihan sen takia kun olen sairaana ja tarvitsen siihen helpotusta. Ehkä hänellä oli mielessä, että kun tulen tällaisesta selkä/hartia vaivasta lääkäriin, haluan vain sairauslomaa juhannusviikolle. Mutta niinkuin tiedätte, mä en sellasta tarvitse! En jaksanut alkaa sitten enempää hänen kanssaan asioista vääntämään, vaan otin kiltisti reseptin, jonka kirjoitti, kiitin ja lähdin ja tilasin saman tien omalääkärille uuden ajan! 
Muuten on päivä mennyt kaikenlaisia asioita hoidellessa. Kävin kirjastossakin, yksi kirja oli jo hiukan myöhässä. Otin nyt Reikistä kertovan kirjan ja kirjan kivillä hoitamisesta. Se on todella mielenkiintoista, mulla on paljon kiviä joita olen tilannut milloin mistäkin, kivien hoitava energia on erittäin voimallista, olisi mukava oppia tekemään sitäkin. 
Tällaisena sateisena päivänä on mukava lueskella ja opiskella kaikkia uusia juttuja, tai ainakin mun mielestä se on erittäin kivaa puuhaa. 

Aletaan lähestyä keskikesän suurta juhlaa, Juhannusta. Ei enää montaa yötä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)