maanantai 23. kesäkuuta 2014

Ongelmia

Olikos ennen Juhannusaatto 24.6? Ja Juhannuspäivä 25.6? Ennenkuin ne muutettiin viikonlopulle? Eli tänään on ex-aatonaatto? Vai mitä?

Niinkuin kerroin, avasin eilen uuden sivuston Enkeliviestit. Aivan ihanaa ylläpitää sitä! Nyt vaan harmitti kun tuli pieni "tekninen ongelma" sinne, en enää näekään sataa ekaa tykkääjää, joille lupasin lähettää enkelikorttiviestin. Olen tänään tehnyt tunteja töitä, selvittääkseni miksi ne eivät enää näy. No, onneksi ehdin lähettää jo 57 ensimmäiselle sentään viestin, vain 43 vielä puuttuu. Laitoin asiasta päivityksen ja pyysin että jos joku muistaa olleensa tässä "ei viestiä saaneiden" joukossa, laittaa siitä kommentin. Kyllä harmittaa nyt, mutta en vaan voi sille mitään. Jos olisin tiennyt tämän olisin voinut eilen kirjoitella kaikkien nimet muistiin, mutta..jälkikäteen on helppo olla viisas
Siksi tämä postailukin jäi taas vähän myöhäiseen ajankohtaan. Tai itseasiassa mä nukuin tuossa iltapäivällä muutaman tunnin, kun kuume jyllää edelleen. Voiskohan se johtua tuosta selän tulehduksesta? Hmmm.. Otin pari lääkettä ja nukahdin niiden jälkeen.

Kävin kyllä aamusella kaupassa, kun jääkaapissa oli enää valo. Lapsetkin sanoivat aamulla, että onpas meillä todella valtaisa leipävalikoima laatikossa, kun pari limpunsiivua oli enää jäljellä. No nyt huomenna on sitten enemmän. Vanhimman tyttären työpaikalla kävin ostoksilla ja sain marsuille taas muutaman poistoihin laitetun salaattinipun, vähän vaihtelua niillekkin, heinän syömiselle. 
Satanut ja satanut, ihan koko päivän. Tänään teimme hoitoryhmäni kanssa yhteismeditaation jossa koko iso ryhmä yhtäaikaa hiljentyi ja pyysi tuolta yläkerrasta, että jospa ne antaisivat meille kesän takaisin. Katsotaan onnistuuko!

Pitää vielä kiittää teitä kaikkia jotka blogiani luette. Välillä tuntui että lukeekohan kukaan, kun ei ollut pitkään aikaan mitään kommentteja tullut, mutta sitten juhannuksen aikaan tuli muutama toivottelu, siitä huomasin että en ihan itelleni kirjoittele :) KKK <3 

Välillä miettinyt Mummi-vlogin tekemistä, mutta tyttö tokas heti "oot liian vanha"..ai jaa..sehän laittoi miettimään vielä enemmän ja ehkä mä vielä sellasen julkaisenkin..hällävälii onko sillä katsojia, mutta ois ainakin itsellä hauskaa. 
Nyt nukkumaan! Huomenna kuullaan taas :) 


2 kommenttia:

  1. Hei Elina!
    Luen säännöllisesti blogiasi...myönnettäköön,että välillä on taukoakin...ja olen tosi iloinen ja kiitollinen, että jaksat tätä pitää yllä.
    Itselläni raskas elämäntilanne jatkuu ja jatkuu: Nuorimman tyttäreni elämä meni raiteiltaan kolme yli kolme vuotta sitten...suhde narsistiin, huumeet, raskaus, väkivalta,jne. Perhehelvettimme on jatkunut ja jatkunut. Tyttäreni on nyt suhtkoht tolpillaan ja asuu omassa asunnossa, mutta nyt on 'taistelu' sosiaaliviranomaisten kanssa...lapsenlapseni on väliaikaisessa sijaishoidossa ja elokuussa päätetään hänen pysyvästä sijoituspaikastaan. Olen ilmoittautunut ja minua haastateltiin eilen - mutta vanhemmat vastustavat sijoittamista lähipiiriin ja nämä sossut pitävät sitä 'jumalansanana' ja unohtavat samalla lapsen edun.
    Olin koko talven taas osittain lamaannuksissa ja jouduin käyttämään rauhoittavaa; olen päätoiminen opiskelija ja graduvaiheessa (jollain ihmeen kummalla olen jaksanut viisi vuotta opiskella hum.kandiksi ja maisteritutkinnon lähes valmiiksi).
    Nyt olen tasapainossa ja minulla on tukena vain mielialalääke ja terapia (saan ilmaiseksi, henkireikä puhua ulkopuoliselle!).
    Nyt olen taistelemassa, että Julius saisi tulla minun luokseni sijaishoitoon niinpitkäksi kuin tarvitsee. On käsittämätöntä, että sosiaaliviranomaiset eivät ymmärrä, että lapsen paras on olla oman lähisukunsa luona, kun kerran siihen on mahdollisuus.
    Eli tunnen paljon vertaisuutta sinun kanssasi.
    En ole 'hurahtanut' enkeleihin enkä vaihtoehtohoitoihin, mutta olen kyllä monessa asiassa jättänyt oravanpyörän jo aikoja sitten, olen erittäin yhteiskuntakriittinen jne.
    Pikku hiljaa edistyn omassa 'tajunnan' vpomistamisessani...olen nyt muutaman kerran käynyt asahi-tunnilla ja olen ajatellut aloittaa meditaatioharjoittelun.
    Kiitos siis , Elina!

    VastaaPoista
  2. Hei Elina!
    Älä vaan lopeta kirjoittamista! Seuraan 'epäsäännöllisen' säännöllisesti.
    Koen paljon vertaisuutta kanssasi.
    Olen myös hypännyt oravanpyörästä ja perheessäni on samankaltaista tilannetta...olen parhaillaan hakemassa nuorimman lapsenlapseni sijaishuoltajuutta.
    En ole näihin vaihtoehtohoitoihin perehtynyt tarkemmin... käyn terapiassa kuormittunrisuuden ja ahdistustaipumukseni vuoksi ja minulla on viime kesästä lähtien mielialalääke (myös rauhoittava tarvittaessa, mutta nyt en onneksi tarvitse)...Asahi-tunnilla olen käynyt muutaman kerran ja aion myös aloittaa meditaatioharjoittelun.
    Perheeni asiat kuormittavat, mutta olen oivaltanut, että itseäni hoitamalla ja kehittämällä olen paremmin 'selvillä vesillä' ja voimissani myös perheeni avuksi.
    Eli toivon, että jaksat edelleen kirjoittaa minulle ja monelle muulle!
    t. Hilkka

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)