sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Sadepäivän touhuja

Sadetta, kylmää, kova tuuli, ihan kuin syksyinen päivä oli tänään. Illalla laitoin kynttilöitä palamaan ja laitettiin takkaankin vähän tulta, on niin kosteaa. Harmittaa tytynkin puolesta, piti huomenna mennä kaverin ja hänen äitinsä kanssa Särkänniemeen, mutta eihän sinne nyt tällaisella ilmalla viitsi mennä. Luin äsken Iltasanomien sivulta, että tasan viikon kuluttua pitäisi alkaa lämmetä. Ois jo kyllä aikakin, saisi mattojakin pestyä ja kuivattua. Ikkunoita pestiin tänään, tai puolisko pesi. Ja innostukin siitä kovasti, arvaahan sen, meillä oli nimittäin tyttäreni Kärcher ikkunapesuri lainassa ja miehethän tykkää kaikista härveleistä. Olihan sillä helppo pestä, ja kuulin nyt että meillekkin ostetaan sellainen. Joku aika sitten siitä jo puhuin, mutta silloin se ei vielä tehonnut, nyt kun itse kokeili niin huomasi että on kätevä. Meillä on vaan niin paljon ikkunoita, ettei yhdellä latauksella pessyt niistä kuin neljänneksen, mutta hän jatkaa huomenna :) 
Pitihän mun sitten pestä ulkopuolelta ikkunaristikot ja tavarat siirrellä takaisin paikoilleen, mutta iso apu kuitenkin. Mä itseasiassa en tykkää ikkunanpesemisestä, niinkuin en muustakaan siivoomisesta, teen ne vaan kun niin on pakko tehdä. 
Kun on satanut, otin sitten opiskelupäivän, eli kävin kurssiasioita läpi. Kristallihoitaja on aivan upea, minulle uusi juttu, sillä voi hoitaa myöskin eläimiä ja Eläinten energiahoito on myös todella mahtavan hieno hoitomuoto. Olen kokeillut omiin eläimiin ja huomaan kyllä hyvin koska esim. Helmi energiantulon tunnistaa. Paljon uutta asiaa, niihin pitää hyvin perehtyä, ennenkuin voi käytännössä alkaa toteuttamaan hoitoja. Mun kotisivulla kun lukee että kouluttaudun parhaillaan näihin hoitoihin, joku oli siihen kommentoinut, tietenkin nimimerkillä, että "Vai kouluttaa huijarit uusia huijareita" ..no, enhän mä sitä julkaissut, kun ei pidä paikkaansa ja toiseksekseen en julkaise nimimerkillä varustettuja nega-kommentteja. Pitäisi sen verran olla rohkeutta, että laittaa nimensä jos on rohkeutta kirjoitella tuollaista. Meitä on niin "moneen junaan". 

Mut nyt mä alan katsella mun lemppariohjelmaa, CSI Miami, tai tykkään kaikista CSI ohjelmista, mutta nyt tulee tämä. 

Hyvää Yötä ja kuullaan taas huomenissa <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)