tiistai 1. heinäkuuta 2014

Heinäkuu

Enkelihoitoa, kundalinireikiä, intialaista päähierontaa..siinä tämän tiistain saldo töiden osalta. Upeaa kertakaikkiaan !! Voiko olla elämä ihanampaa kuin nyt, kun oikeesti tekee sitä mitä rakastaa, vaikka talous puoli sitten onkin heikompi. Aina pystyy joustamaan ostoissa ja ruoassakin. Sitten kun on vähemmän rahaa, tehdään nakkisoosia ja perunoita, ei parane hienostella, vaan ihan tavallista arkiruokaa. Tänään Ronja halusi tehdä ruoan, oli katsonut youtubesta ohjeen, ostettiin sitten aineet valmiiksi, kaikki löytyi Lidlistä, edullisesti. Hän oli tehnyt sen valmiiksi sillä välin kun tein päähieronnan, pääsin katettuun ruokapöytään sen jälkeen. Upeaa!! Voila, tässä kanaa taco-juusto pedillä. Ja oli hyvää :) 
Miespuoliset otti ensin varovasti, mutta sitten täyttyi lautaset, kun olivat maistaneet, melkein koko pellillinen meni kun neljään pekkaan syötiin. Ronjan kasvot loistivat kun kaikki kehuivat miten ihanaa ruoka on. Tekee varmaan toistekin :) 
Tänään kun nostin itselleni yhden enkelikortin, tuli sieltä viestinä kateutta. En tiedä kuka minullekkin viitsii olla kateellinen, mutta näin kortti kertoi ja jotenkin mulla on ollut viime päivinä sellanen vahva tunne jostain kateudesta. Kurjaa, jos näin on. Voin heti sanoa, ettei se kannata, jokaisella on ne omat murheensa, mulla on niitä vähän enemmänkin. Joten kannattaa olla vain onnellinen puolestani, että olen päässyt näin hyvin nousemaan masennuksen syövereistä ja saanut paljon vaikeita asioita purettua ja selvitettyä itselleni. Olen todella kiitollinen kaikesta avusta mitä olen saanut kaikilta ja olen myös erittäin ylpeä itsestäni. Se on tervettä itsekkyyttä, itseään pitää rakastaa ja olla sopusoinnussa, jotta pystyy rakastamaan täysipainoisesti muita.
Hei, jos haluat hoitolahjakortin ystävälle, mummille, kummille, puolisolle, tai ihan kenelle vaan, voit tilata sen kotisivuni kautta, jonka osoite on vasemmalla ylhäällä. Klikkaa sinne ja valitse välisivu "Lahjakortit". Ystäväni tekee mulle näin kauniita lahjakortteja, jokainen on erilainen, yksilölllinen!
Tästä päivästä ei muuta kerrottavaa, joten taidanpa painua pehkuihin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)