keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Tervetuloa

Ja taas täällä puolenyön aikaan. Aamulla aikaisin sain puhelimeen viestin, että asiakkaalla on todella ahdistunut ja paha olo ja tarvitsee reikihoitoa. Sovimme hoidon Skypen kautta. Se on aina aika jännä juttu, vähän erilaista kuin pelkkä välitys, kun olen hoidettavan kanssa koko ajan näkö- ja puheyhteydessä. Mutta ei kuitenkaan lähihoito, koska ei ole kosketusyhteydessä. Olen tehnyt muutaman aikaisemmin, aina yhtä hieno kokemus. Yksi enkelihoitovälitys ja yksi reikihoitovälitys vielä iltasella myöhemmin. Kaksi kuumakivihoitoa, toinen aamulla klo 10 ja toinen iltapäivällä klo 17, joten siinä välissä jäi aikaa huilailla.  Asiakkaat olivat ihan "nirvanassa" ja todella tyytyväisiä hierontaan. Lupasivat tulla uudelleen. Siitä sitä uutta energiaa saa aina lisää! Tervetuloa, sanoo jo ovikylttikin, kaikenlaisiin hoitoihin !!
Mä kun aina kuvailen, kamera kulkee taskussa mukana, niin pitihän naapurin heinäseipäitäkin kuvata. Ovat laittaneet kaneilleen heinää kuivamaan talvea varten. Olikohan siellä viisi heinäseivästä. Hauskan näköisiä oman tontin viereisellä pellolla. Mun hoidettavatkin niitä tänään kuvailivat.
Satoi-paistoi-satoi-paistoi, ihan koko päivän hyvin normaali suomalainen kesäsää. Vettä tuli välillä ihan kaatamalla ja se loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin. Illalla oli sitten ihan trooppinen sää, kostea ja kuuma. Pellolle nousi valtava usva. Nämä kuvat meidän taloa vastapäätä olevalta pellolta, vain pieni hiekkatie välissä. Ollaan siis peltojen ympäröimänä.
Ai niin, piti vielä kertoa, että eilen kun ajelin Hyvän Olon Keskukseen, oli matkan varrella lehmä aitaus. Ne niin kauniisti katselivat lempeillä lehmänsilmillään, niin pitihän niitä pysähtyä kuvaamaan. Eikö ole ihania! Siinä ne jutteli mulle ja mä niille takaisin, kerroin minne olen menossa ja ne vastasivat kuorossa. 

Nukkumaan! Huomenna taas HOK:een iltapäivällä :) Hyvää Yötä :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)