maanantai 28. heinäkuuta 2014

Iloisia uutisia

En tiedä ootteko jo ihan kyllästyneitä sairaskertomukseen, mutta mulle tämä asia on tärkeintä juuri nyt, siksi siitä kirjoittelen.

Puoliskolle oli ilmoitettu että tällä viikolla pääsee kotiin. Ehkäpä jo huomenna, jos kaikki kokeet ja otetut kuvat ovat kunnossa. Kuumetta on vielä, mutta lääkäri sanoi että mitään pahempaa tulehdusta ei ole, joten se pikkuhiljaa sitten laskee alas, kuumelääkettä sitten vaan kotonakin. Jos odottaisivat että kuume on kokonaan poissa, voisi mennä pitkä aika ja se on oikeastaan aika turhaa kun kotonakin voi parannella ja levätä. Varovainen silti pitää vielä olla, selän pienen murtuman kanssa pystyy elämään ja olemaan, ortopedi kävi tänään näyttämässä miten oikeaoppisesti noustaan sängystä ja antoi joitain muitakin ohjeita. Kevyttä liikkumista, kävelyä lähinnä, mitään ei saa nostaa eikä muutenkaan tehdä raskaita töitä. Tuossa jo sanoikin mulle, että kun hän tulee kotiin, pitää kaffitkin tuoda sänkyyn ja voileivät valmiina...hmmm...siitä olin kyllä vähän eri mieltä :)  Nyt ois sit sairaslomaa hänelle tiedossa ja sitten vielä kolmen viikon kesäloma päälle, jotka jäivät pitämättä. Aamun lääkärikierroksella hän kuulee miten asiat ovat ja miten viikko etenee. 
Nyt minä voin sitten panostaa hiukan enemmän omaan työhöni hänen sairasloma aikansa, eli markkinoida myös kotikäyntejä, kun ei tarvitse aina miettiä sitä, että pitää olla siksi kotona kun Ronja tulee koulusta. Hän on reipas tyttö ja osaa itse tehdä välipalat yms, mutta ei tykkää tulla tyhjään kotiin, sen hän on sanonut. Siksi olen ajoittanut aina omat työni siten, että olen kotona kun koulu päättyy. Kun kerran siihen on mahdollisuus. 
                                                  Ronja ja Helmi <3 
Ai niin, unohdin ihan eilen kertoa, että tilasin yhdeltä ystävältä, Katja Silmulta, kyltin, joita hän tekee heinäseipäistä. Kolvilla polttaa kirjaimet ja sitten lakka päälle, kestää tuulet ja tuiskut. Laitan kotitien risteykseen, helpompi asiakkaiden tulla. Ja mikä ihaninta...maksoi vain kympin! Pienemmät kyltit vain viisi euroa (esim.wc-merkki tms.) Jos joku haluaa tilata myös kyltin Katjalta, lähetä mulle sähköpostia tai laita fb-viesti. Viestiin sitten puhelinnumerosi, annan tiedot Katjalle ja ottaa sinuun yhteyttä. Tän mun kyltin koko on: pituus 59cm ja leveys 6cm. 
Eipä tänään ihmeempiä, vain näitä iloisia uutisia! Hyvää Yötä, enkeleitä uniisi :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)