tiistai 15. heinäkuuta 2014

Töitä

Huooohhh...nyt väsyttää :) Tulin puoli kymmenen aikaan vasta kotiin.
Monta hoitoa tehnyt tänään, ensin kotona kuumakivihoitoa 1 tunti, sitten HOK.ssa kuumakiveä 1x 2h ja 2x 2h Kuningatarhoito. Huomenna tulee eka asiakas klo 10, mutta sitten olen ottanutkin koko lopun iltapäivän vapaaksi, vasta klo 17 tulee seuraava. Nyt pitää vähän lepäillä välillä :) 

Mutta ehdinpä käydä tänään kaupassakin, herättiin aikaisin. Ostettiin Ronjan kanssa jääkaappi täyteen ruokaa, "tilipäivä" nääs :) Ei tarvitse joka päivä käydä, huomenna ei lähdetä minnekkään, kun aamun hoidettava on käynyt, nostan jalat seinää vasten ja olen vaan. Vaikka hoitoja on aivan ihana tehdä tulee välillä fyysinen väsy ja nyt on sellanen tunne!
Ronja teki tänään jotain suklaa-pikkuleipiä, niihinkin ostettiin aineita. Oli kyllä tosi hyviä, oli tehnyt niitä kaverinsa kanssa sillä välin kun olin HOK.ssa. Mutta voi sitä siivoa, mikä oli keittiöön jäänyt, hän kyllä tekee ahkerasti kaikenlaista ruoan puolta, mutta se siivous jää aina mulle. Miehet oli autotallissa, korjaamassa taas mopoa, joten he eivät tienneet koko asiasta mitään, ennenkuin räjähdin, väsyneenä keittiöön kurkatessani. KÄÄK! mikä siivo, minä huusin. Ronja kiiruhti katsomaan ja sanoi että auttaa kyllä siivoamisessa ja tarjosi heti yhden keksin, ja olihan se suussa sulava. Kiukku laantui siihen. 

No mutta, pitää mennä sänkyyn, että pääsee taas aamusella ajoissa ylös. 
Hyvää Yötä ihanaiset! Kauniita unia, enkelin kuvia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)