tiistai 19. elokuuta 2014

500. postaus

Oiskos pikku juhlistus mitään, 500. postaus menossa. Suklaalevy avattu, nyt on sen aika !! 
Mä aloitin blogin helmikuun alussa 2013..et aika ahkerasti on kirjoiteltu. Kaikki tämä on auttanut kyllä niiiin paljon minua eteenpäin, kiitos kuuluu teille kaikille jotka olette jaksaneet lukea ja kannustaa ihanilla kommenteillanne. Kiitos, kiitos, kiitos :) 
Meillä on ollut nyt aika "äänekästä" koko ajan kun puolisko on kotona. Hän tykkää katella telkkaria melkein koko päivän, istuu lepotuolissa ja välillä nukkuukin siinä, kun ei vielä saa oikein mitään puuhastella. Silloin kun olen täällä ihan yksin aamut, en koskaan avaa mitään toosaa, paitsi läppärin, joka sekin äänettömällä. Siinä ollaan puoliskon kanssa vastakohtia, hän avaa heti telkkarin, minä en. Mä niin rakastan hitaita aamuja ja hiljaisuutta. Nyt täytyy sanoa, että olen hiukan kyllä rasittunut enemmän kun ääntä on jatkuvasti. Ja väsynytkin, kun ei saa sellasta pientä omaa aikaa. Mutta aikansa kutakin, kyllä se tästä syksyn jälkeen taas rauhoittuu. Pitää nyt vaan osata asennoitua tähän tilanteeseen. Nuorempana sitä jaksoi paahtaa vaikka miten, mutta mä huomaan että nyt muutun ärtyisäksi eukoksi, jos on jatkuva hälinä ja vilske ympärillä.
Maanantai aamusta nautin täysin siemauksin. Lapset lähtivät kouluun ja puolisko Taysiin kontrolliin, meni taksilla, niin mun ei tarvinnut lähteä sinne ajelemaan. Hänellä oli kaksi aikaa sinne, joten siellä meni yli puolenpäivän. Sen aamun mä otin ihan relax. Laitoin takkaan valkean ja tulen ääressä meditoin, join aamukaffit hitaasti ja tuijottelin liekkien loimuamista siihen asti kun ne himmeni. Upeeta!! Tälläisiä pieniä, ilmaisia onnen ja ilon hetkiä. Taas jaksoi paremmin, kun sai sen pienen oman hetken. Jotenkin iän mukana on alkanut tarvitsemaan niitä yhä enemmän. Plääh..oonko tulossa vanhaksi..en ainakaan myönnä sitä heti. Mieleltäni se sama hullu, kuin ennenkin :) 
Hei muruset!
Muistattehan varailla hoitoaikoja. Nyt on kesän jälkeisten jalkahoitojen ja kasvohoitojen aika! Kuumakivihierontaakin on taas mukava ottaa kun ilmat viilenee.
Ja lahjakorttejakin minulta saa. Hemmottelua ystävälle tai läheiselle :)

4 kommenttia:

  1. Meillä sama homma, nautin niin hiljaisuudesta, mutta mies avaa radion heti aamulla ja se saa meluta hänen puolesta vaikka iltaan asti ja vielä silloinkin kun aukaisee tv:n! Ollaan eläkeläisiä ja muuten menee hyvin. :)
    Kiva lukea sinun postauksia. Kiitos niistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, meilläkin menee ihan hyvin muuten tämä yhteiselo, mutta joskus on asioita jotka hiukan ärsyttää. Kaikesta kuitenkin selvitty :)

      Poista
  2. Olet kyllä jaksanut ahkerasti kirjoitella - olen alusta asti ollut Erilaisen mummin lukija! Paljon on tapahtunut ja asiat kääntyneet parhain päin <3
    Kiitos ajatuksistasi ja onnea jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mailis kommentista :) Ihanaa kuulla että olet ollut alusta asti mukana. Kyllä, asiat ovat parantuneet paljon tässä 1½ vuoden aikanakin, mitä olen blogia rustaillut.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)