sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Blogin synttärit

Kiitos, kiitos, kiitos teille ihanat lukijani. 

Tästä kaikki alkoi "Aloitus"

Blogini täyttää tänään 2 vuotta ja siitä että näin kauan olen täällä postaillut, saan kiittää myös teitä jotka olette tätä lukeneet ja minua kannustaneet. Hiukan on tekstit, kirjoitus tiheys ja ulkoasukin muuttuneet siitä ensimmäisestä kirjoituksesta ja olen tullut tällä välillä "kaapista ulos" enkeleideni kanssa. Tiedän että kaikki eivät näihin asioihin usko, mutta ei tarvitsekaan. Aluksi tietty vähän pelottikin että miten kaikki reagoivat, lähtevätkö lukijat, mutta onneksi ei ainakaan tietääkseni ole kovin monin poistunut. Muutaman kommentin sain siitä, että oli kiinnostavia kirjoituksia ennen enkeleitä, mutta sitten sisäistin ajatuksen, että kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole tarkoituskaan ja jatkoin omalla tavallani.
Olen kunnioittanut mieheni ja teinipoikani toiveita ettei heidän kuvaansa täällä julkaista, joskus olen jotain heistä maininnut, mutta muuten kirjoitellut vain omista tekemisistäni ja mietteistäni. Aluksi kirjoittelin kerran päivässä, mutta sitten tuli hoidot ja omia sivustoja laitoin faceen, joten postailu jäi vähän vähemmälle, tosin blogi ei koskaan ole vähäisin. Tämä on auttanut minua valtavasti eteenpäin ja antanut voimavaroja, kun olen lukenut teidän kommenttejanne, joita kyllä olisi kiva saada vähän lisääkin. 

Laitanpa tässä teille rakkaille arvonnan vetämään! Onpa se Elina oikein innostunut nyt näihin arvontoihin, kun vähän joka sivustolla jotain, voi joku ajatella, mutta niinhän minä olenkin! 

Arvotaan viikon kuluttua eli sunnuntaina 8.2, kaikkien sivustolle kirjautuneiden lukijoiden kesken 15 euron kirjallinen tulkinta. Nyt kannattaa siis kirjautua lukijaksi!

Upeaa, energistä sunnuntain jatkoa ihan jokaiselle!

Rakkaudella Elina



10 kommenttia:

  1. Olen saanut valtavasti Elina sinulta ja enkeleiltäsi voimaa ja tukea <3 Olen lähtenyt nyt omalle mtkalleni sisimpääni päämääränä saavuttaa henkisesti jotain mittaamattoman arvokasta <3
    Kiitos, kiitos, kiitos <3 <3 <3

    VastaaPoista
  2. Onnea Elina ja blogi 2 vee <3 toivottelee Päivi

    VastaaPoista
  3. Kiitos blogistasi. Ja hienoa että kerrot enkeleistä. Blogin pitää olla itsensä näköinen . Kirjoitat juuri niinkuin sinusta tuntuu ei niinkuin joku haluaa <3

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana saada sinulta enkeli postia, olen saanut niistä valtavasti voimaa !! Kiitos siitä sinulle! T. Päivi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)