sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Mietteitä

Rakkaat lukijat

Kevät tulee ja valoisuus lisääntyy joka päivä. Upeaa! 

Sielussa ja sydämessä niin ihana rauha ja hyvä olo. Välillä on huonojakin päiviä, mutta enimmäkseen nykyään hyviä. En vaan osaa nyt juuri ajatella mitään negatiivisesti, vaikka joku sanoi ettei aina voi olla positiivinen. Hmmm.. Elämässä on monta asiaa joiden takia voi olla. Kaunis luonto, rakas työ, oma perhe, oma koti jne. Olen vihdoin pikkuhiljaa oppinut siihen että en murehdi turhista, ne asiat ei siitä parane. Ymmärrän murheen ja negatiivisuuden jos elämässä on isoja asioita, kuten vaikeata sairautta tai läheinen on nukkunut pois, tms. Mutta minulla on vain rahahuolet ja ne ovat sellaisia joille en voi mitään. En voi mitään sille että jouduin sulkemaan liikkeen ja siitä jäivät isot velat. Asia vaan on näin ja pysyy, vaikka kuinka murehtisi, siksi parempi olla ajattelematta sitä ja miettiä valoisia asioita, sitä kaikkea kaunista ja ihanaa jota elämässä on vielä. Vetovoiman lakien mukaan ajatukset ohjaavat elämäämme ja vetävät puoleensa sitä mitä ajattelet. Siis jos ajattelee koko ajan negatiivisesti, sitä sitten saa elämäänsä, voisi melkein sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Minulta evättiin kuntoutustuki, jota päätöstä en osannut odottaa, saan sitä vaan toukokuulle asti enää. Ensin olin vähän masentunut siitä, mutta sitten tein affirmaation jota olen muistanut sanoa, ja kaikki alkaa järjestyä uudelleen, pikkuhiljaa..
Kaikki affirmaatiot = voimalauseet, toimivat samalla idealla. Niiden lausuminen on hyvin tehokasta - niiden avulla pystyt saavuttamaan tavoitteesi. Kun olet miettinyt mitä todella haluat elämässäsi, sydämessäsi, tee itsellesi omia voimalauseita. Kun toiveet tulevat sydämestä, niissä on enemmän voimaa. Käytä ainoastaan positiivisia lauseita - sano siis sitä mitä haluat, ei sitä mitä haluat välttää elämässäsi. Toistele lauseita usein mielessäsi tai ihan ääneen. Voit myös kiinnitellä pikkulapuilla niitä eri paikkoihin kodissasi, jotta muistat ne paremmin.  Esim. lyhyitä lauseita: 
"Minä olen iloinen ja nauran usein"
"Minä rakastan itseäni"
"Minä elän runsaudessa" 

Näitä voi keksiä vaikka millaisia, oman tarpeen mukaan. Jotkut ovat kysyneet voiko lottovoiton saada näillä lauseilla, no miksei jos se on sydämesi toive. Itse en ole koskaan sitä kokeillut, muuta kylläkin :) 



Enkeleitä päivääsi
Rakkaudella Elina



2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)