perjantai 15. huhtikuuta 2016

Unelmoi,usko,luota

"Usko sydämesi unelmiin, luota haaveistasi hulluimpiin.
 Mahdoton on mahdollista, älä koskaan luovuta"

Tämä ajatelma on ollut facebookissa blogisivuni kansikuvassa vaikka miten kauan, enkä siitä halua luopuakaan. Jos on jossain vaiheessa ollut väsynyt, se muistuttaa minua aina siitä, miten ei koskaan kannata luopua unelmistaan ja haaveistaan. Niiden toteutuminen voi viedä aikaa tai sitten ne toteutuvat nopeastikin. Niitä voidaan ulkopuolisten toimesta vastustaa, pilkata tai väheksyä. mutta koskaan ei saa luovuttaa! Kun uskot ja luotat siihen että kaikki toteutuu, se myös toteutuu. Ajatuksilla on valtava voima. Se miten ja mitä ajattelet vaikuttaa elämääsi voimakkaasti. Ajatuksiaan voi itse säädellä ja muokata sen mukaan mitä elämääsi haluat. 

Olen saanut sen mistä haaveilin ja olen siitä todella kiitollinen taivaallisille auttajilleni. Vaikka ensin koeteltiin, annettiin monta murhetta ja surua, enkä ymmärtänyt että minun olisi pitänyt pysähtyä. Sitten enkelit sen tekivät, sairastuin vaikeaan masennukseen. Silloinkaan en heti ymmärtänyt että pitäisi pysähtyä ja muuttaa suuntaa, ennenkuin sain enkeleiltäni vahvan viestin.
Minulla on paljon kaikkea, rakastava oma perhe, hyvä koti, upeita ihmisiä ympärillä, hyviä ystäviä ja saan tehdä sitä työtä mitä rakastan. Tärkeintä oli se, että uskalsin päästää irti siitä, mikä toi huonoja energioita ympärille, mieleen ja kehoon. Nyt kun olen vapautunut näistä ihmisistä, paikoista ja asioista, olo on kevyt ja sisällä rauha. Tosin se ei käynyt sormia napsauttamalla, siihen on tarvittu paljon, vuosien työtä itsensä kanssa, monta itkua, surua, ahdistusta, kipua ja naurua terapiassa. Ihana, nykyinen terapeuttini on myös "enkeli-ihminen" tai niinkuin puoliskoni leikkisästi sanoo minua, "hörhöilijä". No, joka tapauksessa meidät oli tarkoitettu tekemään töitä yhdessä ja se on kyllä tuonut tulosta. Kemiat pelaa ja olemme samalla aaltopituudella. Ihanaa kun terapiassakin voin kertoa ilman pelkoa enkeleistäni. Kaksi terapeuttia minulla oli ennen häntä, siinäkin minua koeteltiin ensin, ennenkuin oikea ihminen sitten ilmestyi elämääni. 

Kun muutama vuosi sitten aloitin ensin enkelihoitojen tekemisen vain muutamille ystäville kotonani, en edes vielä uskaltanut toivoa että joskus minulla olisi oma hoitotila. Silloin haaveilin ensin reikikurssin käymisestä ja siitä että joskus voisin tehdä enkelihoitoja ihan vieraillekin ihmisille. No se on toteutunut ja reikikurssikin on käyty sekä monta muuta sen jälkeenkin. Kiitos, kiitos, kiitos enkeleille ja Jumalalle siitä että olen saanut tehdä tätä työtä ja rakkaat läheiseni sekä minä olemme saaneet pysyä terveinä.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Pidä kiinni unelmistasi, ne toteutuvat aivan varmasti! 



Enkeleitä päiviisi
Elina 


2 kommenttia:

  1. Olipa kauniisti kirjoitettu. Juuri näin minäkin ajattelen ja hassua ennekuin luin sinun blogisi juuri itsekkin siitä kirjoitin :)
    Vaikka usein saankin kanssa kulkijoilta hymyilyä ja vähän sääliviäkin
    katseita en koskaan lakkaa uskomasta unelmiini. Koska niin moni asia on jo nyt toteutunut kun olen vain uskonut ja luottanut että enklit auttavat ja kannustavat minua.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anu-Anneli <3 Onpa ihana kuulla! Näin ne enkelit meitä auttavat ja tarkoituksella me enkeli-ihmiset löydämme toisemme.

    Elina

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)